Wat je even kwijt wilt #14

Ik zou het echt niet weten eerlijk gezegd! Het wordt hier uitgezonden op RTL.

En @anon39978576 goed idee!

1 like

Zoals het vroeger op school ook al ging… nét een voldoende. 5,6 voor weet ik veel :laughing:

1 like

We zouden eigenlijk pas eind van de week verhuizen maar vanmiddag waren we bezig in het nieuwe huis en toen zeiden we: waarom gaan we niet vandaag over? Dus nu zitten we in ons nieuwe huis met best al wat spullen over.

23 likes

Kan niet echt geloven dat ik dit ga zeggen maar ik heb echt zin om morgen weer te gaan werken! Zin om mijn collega’s weer te zien

2 likes

Ik twijfel om tinder aan te maken!! Ik vind het gewoon zoooo ongemakkelijk om bekende tegen te komen, terwijl ik weet dat het niet nodig is want er is eigenlijk niks geks aan. Toch vind ik het ongemakkelijk

Voor de mede spelers en kijkers van ‘weet ik veel’!

Ik begin morgen met een nieuwe baan en ben een beetje gestresst omdat mijn collega echt een waslijst stuurde met dingen die in de ochtend snel gedaan moeten worden, chill begin :+1:t3:.

2 likes

Het was echt lekker! Niet de beste burgers ooit, maar echt wel lekker. Goed nepvlees en de mayo en cheddar ook heel goed! Aanrader wel! We moest wel even wachten (waren bij die in de pijp). Een half uurtje, maar ze hadden ons nummer dus we hoefden niet in een rij te staan.

1 like

Gelukkig, fijn om te horen!

1 like

Uit het bad bij haar moeder! :rofl:

3 likes

hahaha ik keek vroeger voetbalvrouwen en daar speelde Nicolette van Dam een van de voetbalvrouwen, maar zij wilde niet meer omdat die serie echt afschuwelijk slecht was. Dus toen hadden de schrijvers bedacht dat haar personage een ongeluk had gekregen waarbij heel haar gezicht veranderd was omdat ze in seizoen 2 door Marit van Bohemen werd gespeeld.

Is het enige dat ik denk als ik haar zie.

20 likes

M’n vriend zegt dat saucijzenbroodjes uit de airfryer echt de shit zijn

4 likes

Op pinterest staan ook heeeel veel recepten voor de airfryer!

1 like

Laat m niet horen over zonder kijken opstappen, anders gaat ie je er weer geld voor bieden.

1 like

Tijd om je huis te Konmari’en beste Viooltjes

Does A distant memory of Bas Muijs spark joy?

11 likes

Instagram doet bij mij iets raars op iOS met het volgersaantal. Stoor me er echt ongelofelijk aan. Nog iemand die dit heeft?

Zo’n ding kun je toch best op een dag laten verdwijnen. Kans is groot dattie het niet eens merkt. En zo wel, weet jij veel waar HIJ dat ding heeft gelaten :smiling_imp:

11 likes

Volgens mij gaat dit in tegen alle Konmari principes, maar eerlijk gezegd lijkt me dit het beste @Krabsalade

5 likes

De kledingstukken van m’n vader die mijn moeder niet mooi vindt, verdwijnen ook altijd op raadselachtige wijze. Hij is geloof ik de enige die nog niet doorheeft hoe dat kan.

33 likes

Sowieso al nooit op tijd kunnen slapen op zondag en net twee weken vakantie gehad. Geen geweldige combinatie als je morgen dan weer om 6 uur op moet, ga dan altijd zo liggen piekeren in bed ook over dingen waar ik me normaal gesproken niet echt druk om maak. Zo vervelend :weary:

3 likes