Nee die is ook voor twee nachten
Oh, dat is dan… Veranderd? Ik ben in de war nu. Sorry voor de dode mus!
Waar in NL heb je een goed Spa hotel?
Er zijn vlg mij wel veel hotels met los te boeken massages of zwembad maar wat is echt dat luxe gevoel met veel faciliteiten?
Fort Resort Beemster!
Ik ben pas 1 nachtje bij ‘t Witte Huisje in Klundert geweest, ook met jacuzzi buiten! @Memoria
Ziet er geweldig uit!
Best goed geprijsde arrangementen ook. Ik heb gelijk geboekt als cadeau voor mijn moeder en mijzelf, tnx voor de tip!
Heb jij het naar je zin gehad?
Oh leuk! Ja ik ben er een paar keer geweest, ik woon in de buurt dus ik ga daar meestal naar de sauna. Echt een super mooi pand en de faciliteiten zijn allemaal heel goed. Heb er niet geslapen, maar daar hoor ik ook altijd goede verhalen over.
Goed om te horen. Ja de foto’s zien er ook heel goed uit!
Zag idd dat de faciliteiten ook los geboekt kunnen worden.
Ben benieuwd, wellness genomen, met diner en ontbijt. Misschien nog een massage erbij. Het ziet er ook kleinschalig uit maar niet te klein. Schoon/strak, echt precies wat ik zocht, heb er zin in
Weten jullie hotels met wellness of iets anders leuks/bijzonders voor oud & nieuw? Heb zin om dit jaar eens niet naar een feestje te gaan en juist wat me time te hebben (maar dan wel met mijn vriend haha).
Fort resort Beemster…wilde ik zeggen maar die had jij juist zelf laatst getipt hier haha!
Denk misschien ook leuker met goed weer? Geen idee eigenlijk of dat in september chiller is dan hartje winter
Kwam tijdens zoektocht ook Zuiver Amsterdam tegen, en Cadzand werd door iemand getipt omdat ze ook Michelin ster hebben (dacht restaurant van Sergio Herman)
Haha ja dat is mijn plan B, maar omdat ik er in de buurt woon zou ik het wel leuk vinden om ergens anders heen te gaan. Ben overigens ook eens in december geweest en dat was alsnog heel fijn! Maar thanks voor de tips
Thermen Bussloo is top maar wel ongeveer 500 euro in die tijd, een nachtje.
Iemand nog tips voor lunch in maastricht/roermond omgeving? Liefst met fijne wijnen en uitgebreid (2/3/4 gangen lunch). Vis is helemaal <3
In Roermond ligt een seafood restaurant, Torino, waar je ook kan lunchen. Ben er zelf nog niet geweest maar mijn ouders en zusje waren er erg over te spreken
Ik wil met mijn zusjes (28&12) 1 of 2 nachtjes weg en ik kom er gewoon niet uit willen we stad of dorp en waar? Buitenland zou ook prima zijn. Mijn jongste zusje houdt erg van japan en anime, maar verder willen we gewoon lekker eten en in een leuke stad/dorp kunnen shoppen. Er is teveel keuze…
Als buitenland ook mag is dit je oplossing
https://srprs.me/nl/verrassingsreis/food-lovers-fly?month=1&year=2024&cheapest=true
Dusseldorf heeft een grote Japanse wijk met winkels en restaurants maar ook gewoon een leuk centrum
Ik ga binnenkort naar het van der Valk-hotel Vianen in Utrecht. Ik ben niet bekend in die omgeving, heeft iemand nog leuke tips om te doen maar ook qua eetgelegenheden? Gewoon simpel pasta of een burger ofzo, ik ben alleen.
Edit: ik ga met de auto dus ik ben mobiel haha.
Ik weet niet waar je zelf woont, maar in Leiden heb je het Sieboldhuis, een museum over Japan. Je zusje is wel jong, en ik weet niet of dit iets te serieus is, maar ze doen ook leuke creatieve workshops zoals japanse stempels maken en sashiko borduren (ook geschikt voor haar leeftijd)
En ik vind Leiden ook wel een leuke stad verder voor een dag of 2.
Het centrum van Vianen is heel klein, maar wel gezellig en leuk om even doorheen te wandelen. De binnenstad van IJsselstein is ook leuk, dat is iets groter. Voor simpel maar wel lekker eten raad ik Caatje aan de Lek aan. Je kunt daar ook heel mooi wandelen