Weg in eigen land

Ik dacht een topic voor tips voor nachtjes/weekendjes weg in NL (dus hotels/airbnb’s/huisjes etc). De aankomende weken waarschijnlijk alleen reizen binnen de grenzen dus leek me handig (en ook voor daarna trouwens).

Ben zelf op zoek naar een hotel voor een nachtje met date (dus bijvoorbeeld een leuke feature zoals bad/sauna/uitzicht skyline in hotelkamer oid) en bijvoorbeeld qua faciliteiten een wellness en/of restaurant in het hotel. Op een mooie plek midden in een leuke stad of juist in de duinen, middenin de natuur. Mag best wat kosten maar 300 euro voor een nacht vind ik wat teveel van het goede!

8 likes

Ik lees mee! Wellicht dat ik met mijn vriend nog een nachtje samen weg wil voor de baby komt

2 likes

Toevallig hebben mijn vriend en ik gisteren gekeken naar een plekje om misschien nog even een dag of drie te verblijven. Wij kwamen toevallig leuke plekje bij Bloemendaal aan Zee tegen :heart_eyes:

Vorig jaar hebben wij in november bij dit geweldige plekje nabij de Sallandse Heuvelrug gezeten en dat was echt zooooooo genieten. De Sallandse Heuvelrug is echt een gigantisch bos en prachtig om te wandelen. En de lodge is ook geweldig.

Beide plekjes zijn wel bungalows, omdat wij graag de hond mee willen nemen en dat vinden wij in hotels toch minder handig. Uiteindelijk hebben we nog niets geboekt omdat wij toch de persconferentie nog even willen afwachten.

7 likes

Laatst een tiny house geboekt bij www.luxehuisjeshuren.nl in Erica, Drenthe. Ontzettend leuke mensen en mooie verzorgde huisjes. Ze hebben allemaal verschillende dingen: tiny house, pipowagen, boomhut, etc

6 likes

Dank voor de tips! Iemand misschien nog een tip voor een romantisch huisje met sauna of stoombad of jacuzzi ofzo?

1 like

Weet niet of het is waar je naar op zoek bent maar centerparks heeft een aantal opties met jacuzzi/sauna in het huisje etc. op sommige parken. Ben normaal niet zo van de vakantieparken maar in deze tijd leek het me juist wel fijn dus wij hebben geboekt deze week. Waren best goede deals voor een paar daagjes weg.

1 like

Ik lees ook even mee! Ook wij willen rond onze trouwdag of midden december nog een paar daagjes weg voordat ik minder mobiel ben door de zwangerschap!

Ik vond hotel de Reehorst echt geweldig! Ze hebben luxe suites met verschillende themas en een jacuzzi😍


Inclusief rituals producten en een badeendje :ok_hand:t2:

7 likes

Ik ben vorige week naar twee b&bs geweest in zeeland

In den boomgaerd: je zit in een schuur met bovenin de slaapkamer met bad en onderin een hele leuke woonkamer met keuken en sauna! Echt heerlijk rustig en je hebt alles privé. De mensen zijn mega lief en gastvrij, echt een aanrader

B&b frankrijk-noord
Een hele mooi b en b die aan frankrijk doet denken met veel kunst. In een grote schuur hebben ze een aantal kamers gemaakt met ene grote gezellige living met haardje en keuken. Het zit op 800 meter van het strand en het was echt heel netjes en mooi.


Bij beide zijn honden toegstaan.

7 likes

Wauw ziet er prachtig uit zeg!! Ga ik onthouden.

Iemand tips voor een luxe kamer/b&b met bad ergens op een mooie locatie? Liefs max 100 per nacht :slight_smile:

1 like

Tof! Ik heb verder helaas geen tips, mijn vriend had deze gevonden!

Vakantiepark Beekbergen (Topparken) heeft ook een bungalow met jacuzzi. Misschien inmiddels meerdere, want het is nog een park in aanbouw. Maar wel super netjes en modern allemaal, heel fijn!

2 likes

Thanks!

1 like

Heeft iemand nog een aanrader voor een hotel waar je ook lekker kan eten of evt een huisje waar ook ontbijt wordt geserveerd? (B en b kan dan natuurlijk maar vaak kun je daar dan in de avond niet eten)

Bij voorkeur in nederland, bij een natuurgebied

2 likes

Ben er zelf nog niet geweest, maar kwam dit afgelopen week tegen. Ze hebben iig ontbijt, lunch en diner to go. Normaal kon je er fysiek eten, maar dat gaat nu natuurlijk niet. En het is welliswaar geen hotel, maar dit ziet er wel echt fantastisch uit. Staat aan de rand van natuurgebied Mantingerzand. :star_struck:

3 likes

http://www.kopvanhetland.nl/ Hier wil ik nog altijd eens heen, maar ze zitten vaak vol, hopelijk heb jij meer geluk!

2 likes

Heeft er iemand misschien een tip voor een leuk verblijf voor 6 personen in de regio epen/mechelen (zuid limburg)? Zo lastig zoeken. Ik kom niet veel verder dan boo king. com

Wow check de ligging van dit nieuwe park! Je moet er met de boot heen

https://www.landal.nl/parken/marker-wadden/

3 likes

Wow​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Geweldige plek, heerlijk

4 likes

Oohh ik denk dat zulke plekken heel populair zijn deze periode.
ik heb ook steeds meer de behoefte aan een hutje in the middle of nowhere waar geen corona en social media en nieuws is en waar alles regenbogen en unicorns is.

4 likes