Als het ook buiten die regio mag is vakantiepark de roek echt een aanrader.
Het is een zorgbedrijf en het is zo leuk. Ze hebben een kinderboerderij, een speeltuintje en ik vind het ook echt nog heel betaalbaar.
Dit huisje is nog beschikbaar. Kidsproof en mooie omgeving. Ik heb niet gecheckt of het park nog geopend is trouwens
https://www.drouwenerzand.nl/vakantiepark/bungalows/B012?fbclid=IwAR0gTYZG7TDGZ7ML_FuVEPQ029Jt7MiB1yZKnQ_ao4UEff2-xUVi8qw-FAQ
Dank nog voor de tip! Dit is het geworden en het is echt heel leuk hier inderdaad!
Iemand budget tip voor 1 of 2 overnachtingen in een leuke stad om ook te winkelen? Ik ga alleen dus het liefst iets zonder die extra 1 persoon toeslag.(geen gedeelde kamer aub)
Voor budget moet ik denken aan die Fletcher hotels, hebben vaak goede aanbiedingen en er zit er bijvoorbeeld een midden in Deventer. Hij zit in een voormalige pastorie,dus tof oud pand. Wil er zelf nog een keer heen haha, weet alleen niet hoe makkelijk je je 2 dagen vermaakt in Deventer.
@Sawadee Deventer is echt een van mijn lievelingssteden Vol met boetiekjes, maar ook wel de wat grotere kledingwinkels. Momenteel is de hele stad verlicht, ik vind dat echt heel gezellig. Ik blijf elke keer weer nieuwe dingen ontdekken, zou het zeker aanraden voor een korte citytrip.
Bedankt ik z al eens rondkijken!
Heeft iemand een tip voor een airbnb of hotel in de buurt van de Ziggodome maar niet in Amsterdam zelf? Of in ieder geval niet in een heel druk gedeelte?
Heeft iemand tips voor leuke hotels (met leuk ontbijt buffet) rond omgeving slagharen. Als dat hotel een sauna heeft is het helemaal top. Maar anders kunnen we nog naar een losse sauna.
Mag ook in zwolle of wat meer richting arnhem maar in iedergeval in overijssel haha.
( We zijn naar ommen geweest hotel paping. Een aanrader als je opzoek bent naar een kleine knusse sauna met lekker eten. We waren voor 1 nachtje plus 3 gangen dinner en ontbijtbuffet en dus hele dag sauna 90 euro kwijt)
Ik ben ook opzoek naar een leuke plek voor een nachtje weg met iets van wellness erbij. Normaal gaan mijn vriend en ik echt steden af en slenteren we de hele dag rond en gaan we van café naar café en restaurant, maar ben nu niet zo mobiel meer dus het moet vooral ontspannen zijn.
Het is als soort van (sorry ik kots er eigenlijk van) baby moon, dus beetje romantisch mag wel! @Karl_Lagerfeld als ik het goed onthouden heb zie ik bij jou wel eens nachtjes weg met zwembad etc voorbij komen
Ik weet niet of t binnen je budget valt maar ik heb toen ik zwanger was erg genoten van Landgoed Tuin en Kruidberg! Mooie natuur rondom, lekker eten (het ontbijt buffet❤️ maar ook de lunch en diner zijn daar erg de moeite!) en een wellness waar je onbeperkt in mag. Is wel relatief klein met 1 sauna 1 stoombad en een hottub maar toen wij er waren was het rustig en zaten we praktisch altijd met z’n tweetjes.
Ik zou dan kijken naar een mooie suite bij van der valk. Dan heb je vaak een eigen sauna en jacuzzi op je kamer. Kun je lekker roomservice bestellen of in het restaurant gaan eten en hoef je het hele hotel vaak niet eens uit.
Meeste van der valk hotels hebben ook nog een zwembad en welness.
Er is ook een zwembad suite ergens in Nederland. Dan heb je je eigen kleine zwembadje bij je kamer!
Je hebt de Bali suite in Middelburg, hotel Vianen heeft ook mooie thema suites. Zwembad suite is in hotel Akersloot dacht ik.
Misschien van der Valk de Cantharel?
Ja, die hebben we nu idd als optie!
Van der valk gilze, tilburg is ook een leuke. Hebben ook speciale welnessrooms
Ook het jakarta hotel asmterdam. Kan wel wat duur worden
Je kan overnachten bij Fort Resort Beemster, dat is een mooie spa/sauna. Mijn ouders zijn laatst naar de Sterrenberg geweest en daar waren zij erg over te spreken, een prachtig hotel in de natuur met allerlei spa faciliteiten.
Oh wauw! Die is ook top, dankjewel
Ik vond het daar echt prachtig!
We hebben Cantharel geboekt! Kannie wachten, nog een maandje