Weg in eigen land

Wij willen met de Roompot aanbieding een weekendje weg naar Drenthe.
Welk park raden jullie aan?

• Hunzedal
  • Lunsbergen

0 stemmers

1 like

Leuk! Welk type kamer heb je gekozen? Ik heb net ook geboekt (verrassing voor 8 jaar samen) met sauna en bubbelbad. :heart_eyes:

1 like

Eentje met ligbad, sauna mag ik nu niet in haha!

2 likes

Ik wil met 3 vriendinnen (dus 4 in totaal) een vakantiehuisje huren ergens regio Veere, Zoutelande, Ouddorp… liefst een huisje met hot tub/jacuzzi en geen airbnb. Kan iemand iets aanraden?

1 like

Ik ben op zoek naar een hotel in een leuke stad (of iig goed bereikbaar met ov vanaf Den Haag) met bad. Ik ga normaal vaker naar villa augustus en het volkshotel, dus een beetje in die sfeer. Weet iemand een leuk hotel?
Ik twijfel over vuurtoreneiland, maar dat is wel echt te duur helaas.

Ik wil met mijn dochter (7) een weekendje weg met z’n tweetjes. Een combi met een leuk museum voor haar, lekker ergens lunchen, dineren en shoppen (ja dat vind ze leuk haha) en dan in een hotel slapen. Hebben jullie een leuk idee voor een stad die goed bereikbaar is met OV en een leuk museum heeft voor een kind?

2 likes

Het kinderboekenmuseum in Den Haag of Nijntje in Utrecht.

Ik weet niet waar vandaan je moet komen maar Leiden is dan misschien leuk?
Naturalis en Volkenkunde vind ik erg leuk voor die leeftijd.

Of Rotterdam, het Maritiem museum is ook leuk voor kinderen.

Of Utrecht, vanaf het station kun je naar het Spoorwegmuseum met de trein.

1 like

Oh jaaa naturalis! In Den Bosch heb je in het Brabants museum een tentoonstelling van Kikker.

Oh jaaa Naturalis, dat gaat ze denk ik heel leuk vinden @Nivealover Kinderboekenmuseum ook, nu ze leert lezen is ze helemaal into boeken. Thanks!

Ik vond het natuurmuseum Brabant in Tilburg ook echt verrassend leuk, ook voor die leeftijd. En in Tilburg kun je ook prima shoppen, of met de trein naar Den Bosch, vind ik ook een leuke stad.

2 likes

Ik keek even op de website, ziet er inderdaad ook erg leuk uit.

3 likes

Dat is in Natuurmuseum Brabant in Tilburg. Inderdaad erg leuk!

1 like

Oeh ja die ga ik zeker onthouden, voor nu nog even te ver!

1 like

Het openluchtmuseum in Arnhem. En je hebt in ik geloof Boxtel ook een soort dino park/museum.

1 like

Ik wil met mijn zusjes weer een stad bezoeken en lekker vegan eten. We houden heel erg van japans eten of proberen graag een nieuwe keuken uit.

Ik twijfel alleen heel erg tussen onderstaande steden:

• Leeuwarden: melancholisch want ik heb er gewoond, niet te ver en heb al een leuk restaurantje gevonden
  • Deventer: wil ik al heel lang heen, helaas verder rijden en heb nog geen restaurant gevonden wat er uitspringt, maar lijkt me wel een leuke stad!

0 stemmers

1 like

Dan is Tilburg leuk om nog twee redenen: gianotten mutsaers is een prachtige grote boekhandel met een cafeetje en de bieb (lochal, in een oude treinenloods) is supermooi en groot en daar is vanalles te doen voor kinderen. O ja derde reden: bij koppig kan je heerlijk pancakes eten. Maar winkelen is niet zo heel spectaculair hoor hier

2 likes

Je had me al met grote boekhandel! Ik ga Tilburg zeker op mijn lijstje zetten.

en @Jackie wat vonden jullie (als jullie het gebruikt hebben) van het kinderbedje bij de Roek? Ik overweeg te boeken en ben benieuwd of ik beter een eigen bedje mee kan nemen of niet

(Dit past misschien beter in de discussie in zw/k maar ik haak even aan op jullie berichten hier)

2 likes

Ik heb 'm niet gebruikt maar m’n zus wel. Ik app d’r even.

2 likes