Weg in eigen land

Ik heb zondag zo’n 6 uur te overbruggen rond Schiphol ivm iemand wegbrengen en daarna iemand ophalen. Ik heb niet zo’n zin om het centrum van Amsterdam in te gaan. Iemand tips voor iets in de buurt van Schiphol en buiten het centrum?

1 like

Amsterdamse bos is niet ver van Schiphol, weet alleen niet of je daar 6 uren kan volmaken haha.

1 like

Winkelcentrum in Amstelveen?

3 likes

Hoofddorp: goedkoop parkeren + veel winkels + bioscoop. Rondje Haarlemmermeerse bos.
En afhankelijk van het weer, kan je ook lekker naar Zandvoort.
Of naar Haarlem :heart: dat is ook niet ver van Schiphol.

3 likes

Strand! Noordwijk / Langevelderslag is in de buurt.

2 likes

Rondneuzen bij Uniqlo in Amstelveen en een filmmarathon bij Pathé Arena houden

2 likes

Ik ga volgend weekend met familie naar Texel voor 3 dagen, maar ik ben best wel hoog zwanger en ben van plan heel weinig te doen. Ik ben dan ook op zoek naar de beste plek om heerlijk te hangen bij bijvoorbeeld een strandtent.

Wie heeft er tips? :slight_smile:

2 likes

Strandtenten weet ik niet meer zo goed, maar de meesten kan je wel gewoon vrij goed chillen imo.

zit je toevallig in de koog? Of dichtbij? Want daar zit de beste croissant bakker van heel Nederland imo, echt perfecte gebakjes en pain au chocola en kaneelbroodjes.

Heet Wouter Bakker*, is geloof ik alleen in het lange weekend open en heeft ook een chille tuin waar je kan relaxen als het lekker weer is. Je kan ze via insta ff opzoeken en ook van te voren bestellen want rond 9:00 is alles anders al weg. Maar moet je echt ff proeven allemaal!

Edit: *nederlandse naam en het zit net buiten het centrum, je moet ff een steegje door maar je kan het via Google maps goed vinden maar als je het niet weet vind je het niet zomaar.

5 likes

Oh ik zit zeker in de koog! Goede tip!! Thanks

2 likes

Ik vind Paal 15 een hele relaxte strandtent. En mijn favo, vooral in de ochtend is Kaap Noord. Hele relaxte banken, kan ik uren zitten lezen en mensen kijken. Paal 9 ook fijn.

1 like

Thanks! Paal 15 ligt ook nog wel in de buurt van het hotel, ga daar zeker even neerploffen!

2 likes