Wat een spuuglelijke meubels… zonde.
Zit hier niet iets bij?
Wat een spuuglelijke meubels… zonde.
Zit hier niet iets bij?
Hotel ML is top
Voor eten/borrel Cafe de Paris
Naast hotel ML zit een prima simpel kroegje, cafe koops. Top als afzakkertje na het restaurant als je nog niet wilt slapen.
Jeetje wat is alles duur geworden :(.
Ik wil begin mei 2 nachtjes weg, ik ben dan
29 weken zwanger dus weet niet hoeveel zin ik ga hebben in bijvoorbeeld een fietstocht. ik twijfel tussen Zeeland of 1 van de waddeneilanden. Texel lijkt me ook wel leuk vanwege zeehondjes spotten.
Vooral op zoek naar een leuk huisje, privé zwembad zou top zijn maar niet essentieel.
Heeft iemand toevallig een leuke tip of zin om ervaringen te delen over deze plekken?
Ik weet geen leuke huisjes. Maar wel dat je in zeeland ook op meerdere plaatsten goed zeehonden kan zien, dus daarvoor hoef je niet speciaal naar Texel. En ook zelfs roze flamingos in het wild!
Ameland
Zo cute al die dorpjes daar.
Geen zwembad maar wel heerlijk bad
Ziet er geweldig uit! Zelf nooit op de eilanden geweest, vind je Ameland het leukst?
Ameland is gewoon heel knus, je kunt het hele eiland rondfietsen als je wilt, met een hele mooie route.langs de kust.
De dorpjes als in een film, er zijn een paar strandtenten, de vuurtoren, het likeur Nobel, ja het is gewoon heel cute.
Iemand nog leuke overnachtingstips voor een weekendje Amersfoort? ![]()
Ameland of Amersfoort?
Op Ameland vind ik het van heeckeren fijn, hebben ook vaak aanbiedingen. In Amersfoort vond ik Vita nova een fijne b&b. Het is een schip, dus wel kleine kamers en bedden! Maar dicht bij het centrum, kleinschalig, super lekker ontbijt bij het haardvuur.
Ik ben zelf echt groot fan van Zeeland, kom daar altijd helemaal tot rust en daar ook geweest toen ik ongeveer even ver zwanger en vond dat goed te doen. Zelf nog nooit gedaan, maar je kan zeehonden spotten in Zeeland! Zeehonden en bruinvissen in Zeeland | Zeeland.com
Ik vond dit een heel fijne accomodatie in Vlissingen:
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Vlissingen zelf niet de leukste plek in Zeeland vind, vind Middelburg echt vele malen leuker. Verder vooral ervaring met vakantieparken in Zeeland om te verblijven.
Ik vind dit park echt top, fijne huisjes, mooi zwembad en dichtbij het strand.
Oh ja verkeerd geantwoord, maar bedoelde Amersfoort idd. Dankjewel!
Heeft iemand nog aanraders qua eten of bijzondere dingen te doen in Twente? Liefst een beetje aan de Almelo kant en niet helemaal in de uithoeken zeg maar, tenzij het echt fantastisch is.
Wel een uithoek maar Kruidentuin in Geesteren. In Almelo zelf Heinde
In Almelo zelf zijn qua restaurants Old Bakery en Kreta echt aanraders.
Daarnaast is Nielz altijd gezellig om even te gaan zitten voor een drankje.
Niet in Almelo zelf, maar in de buurt inderdaad de kruidentuin, maar ook Vinck in West-Geesteren. Ook Oatmossche in Ootmarsum en Kir in Borne zijn aanraders.
In een ander topic is Ootmarsum al genoemd. Leuk om doorheen te slenteren en lekker taartje eten bij Pieck Fijn.
Enschede wel een optie? Lunch bij Frank & Charlie of Stoet. Avondeten bij Loev. Oude Markt in Enschede heeft veel leuke terrassen, bijvoorbeeld Moeke of De Kater, Novi of Bluff.
IJs van Van der Poel, zit op meer plekken in Twente. (of menotti maar dat is in Haaksbergen, moet je net langs komen). Daar kun je trouwens ook mooi wandelen! Bij het Witte Veen of Buurserzand of rondom de watermolen.
Oh in Enschede ook Bitterzoet ![]()
Iemand tips voor leuke dingen, restaurants etc voor in de buurt bij Doetinchem met kindje van 5 en 2?
Land van Jan Klaassen is misschien leuk?