Weg in eigen land

Je krijgt alleen maar eettips, was dat ook wat je zoekt? Volgens mij heeft Haarlem ook een paar superleuke musea. Het museum van de geest bijvoorbeeld.

1 like

Iemand weleens bij vakantiepark breebronne geweest? En is het een aanrader?

1 like

Franchie Café en De Dakkas (al was ik daar in de zomer, weet niet hoe dat in de winter is haha)

1 like

Ja had ik ook al genoemd :crazy_face:

1 like

Ik zoek een familiekamer of huisje voor 2 volwassenen en 2 grote kinderen op een speciale plek of vette locatie. We zijn weleens bij Cantharel in het boshuisje geweest (aanrader!), dat was luxe en bijzonder. Ook een landgoed/kasteel vind ik heel tof maar die hebben zelden familiekamers.

Iemand een toptip?

1 like

Volg je Bij Bonnie toevallig? Zij had een leuk familie huisje in een bos gedeeld afgelopen week!

1 like

https://origineelovernachten.nl/accommodatie/nederland/zuid-holland/strijen/overnachten-in-een-watertoren-uit-1914/2421?_gl=11pf5d9l_upMQ…_gaOTMyNzk3NTc3LjE3NjI5ODMzOTA._ga_D0JKYLFWVJ*czE3NjI5ODMzOTAkbzEkZzAkdDE3NjI5ODMzOTAkajYwJGwwJGgxMzYxODE1MTA5

Heel bijzonder en nog best ruim en uniek ingericht

1 like

Wat een spuuglelijke meubels… zonde.

Zit hier niet iets bij?

1 like

Hotel ML is top
Voor eten/borrel Cafe de Paris
Naast hotel ML zit een prima simpel kroegje, cafe koops. Top als afzakkertje na het restaurant als je nog niet wilt slapen.

2 likes