Je krijgt alleen maar eettips, was dat ook wat je zoekt? Volgens mij heeft Haarlem ook een paar superleuke musea. Het museum van de geest bijvoorbeeld.
Iemand weleens bij vakantiepark breebronne geweest? En is het een aanrader?
Franchie Café en De Dakkas (al was ik daar in de zomer, weet niet hoe dat in de winter is haha)
Ja had ik ook al genoemd ![]()
Ik zoek een familiekamer of huisje voor 2 volwassenen en 2 grote kinderen op een speciale plek of vette locatie. We zijn weleens bij Cantharel in het boshuisje geweest (aanrader!), dat was luxe en bijzonder. Ook een landgoed/kasteel vind ik heel tof maar die hebben zelden familiekamers.
Iemand een toptip?
Volg je Bij Bonnie toevallig? Zij had een leuk familie huisje in een bos gedeeld afgelopen week!
https://origineelovernachten.nl/accommodatie/nederland/zuid-holland/strijen/overnachten-in-een-watertoren-uit-1914/2421?_gl=11pf5d9l_upMQ…_gaOTMyNzk3NTc3LjE3NjI5ODMzOTA._ga_D0JKYLFWVJ*czE3NjI5ODMzOTAkbzEkZzAkdDE3NjI5ODMzOTAkajYwJGwwJGgxMzYxODE1MTA5
Heel bijzonder en nog best ruim en uniek ingericht
Wat een spuuglelijke meubels… zonde.
Zit hier niet iets bij?
Hotel ML is top
Voor eten/borrel Cafe de Paris
Naast hotel ML zit een prima simpel kroegje, cafe koops. Top als afzakkertje na het restaurant als je nog niet wilt slapen.