Weg in eigen land

Haha ik ben daar ooit geweest (met nsme binnen want het weer was slecht). Wat een koortsdroom was dat :smile:

Kinderen vonden het leuk hoor!

Ik ken het alleen nog van heel heel vroeger toen het echt nog mini was. Maar dat is iets waarvan ik weet dat het voor kinderen is. Ben al te lang weg uit Doetinchem voor andere tips.

1 like

Bistro de cactus :joy:

1 like

Weet iemand of Valkenburg goed te doen is voor een weekendje met een jonge baby? Meer in verband met kinderwagen waardoor lange natuurwandelingen niet zo praktisch zijn. Slaaptips ook altijd welkom!

1 like

Heeft iemand tips voor een hotel in de buurt van Tivoli Utrecht? Ik zou in oktober naar een concert gaan en er een weekendje van maken en zoek dus een hotel in de buurt zodat ik na het optreden niet meer te ver (liefst lopend?) meer naar het hotel moet. Verder geen grote eisen, gewoon schoon en een eigen badkamer etc. Overdag zal ik waarschijnlijk toch vooral de stad verkennen :upside_down_face:

Ik zou iets doen aan de centrumkant van Utrecht, du s niet dat NH hotel bij jaarbeursplein bijv. Is wel dichtbij maar wel echt de minder leuke kant.

(Even disclaimer ik heb nergens geslapen maar dit is wat ik ken als leuke plekken/goede dingen over gehoord heb):
Bunq is een leuke plek (heel dichtbij, ook goede vibe/lekker eten). Als je qua locatie iets meer hartje centrum wil zitten/direct in een mooi gebied: mother goose, logement petit beijers offff als je helemaal full circle wil gaan: concious hotel Oudegracht, dat is het oude tivoli!

4 likes

Dankjewel voor de leuke tips, ik ga ze zeker eens bekijken!

De stadsboerin is misschien wel leuk om te kijken en/of wat te lunchen. Verder misschien Bommelwereld vlakbij Groenlo voor de kinderen? Weet niet of ze daar net te jong voor zijn. Schöneveld is een mooie, hele grote speeltuin, wel met entree.

Qua terrassen Gringo’s en Simons. Hendrixen daar kan je ook lekker eten, of de Zaak maar dat is niet wat met kinderen denk ik. Voor italiaans Il tonno rosso in Zeddam!

3 likes

Ik ben een paar jaar terug bij Inntel hotel geweest, zit naast centraal station. Was netjes en best dichtbij!

1 like

Ja bommelwereld stond inderdaad ook op mijn lijstje! Thnx voor de tips!

1 like

The Anthony is heel fijn en het restaurant ook een aanrader!

1 like

Iemand tips voor een luxer hotel (het liefst met eigen terras/buiten) op de veluwe maar wel in een stad voor restaurants/terrasjes?

We willen graag lekker eten en borrelen zonder te hoeven rijden, maar ook lekker door de veluwe fietsen op de racefiets!

De Cantharel in Apeldoorn!

Hoewel, dat is niet in het centrum van de stad…

2 likes

Niet in de stad, maar je kunt er heerlijk eten en het is luxe: het Roode Koper. Heeft een geweldig restaurant en je kunt er fantastisch fietsen in de omgeving.

2 likes

Harderwijk is leuk. Op de veluwe, aan het water en goede horeca. Mocht je langs de zwarte boer fietsen dan is dat een fijne lunch/borrelplek.

2 likes