Weg in eigen land

Iemand een leuk hotel mét balkon en bad aan het strand of vlakbij het strand? Ik zoek zeg maar iets romantisch en niet fletcher ofzo

Dit hotel ligt echt op het strand. (Maar daar is de prijs ook wel naar.)

2 likes

Loodshotel of badhotel bruin op vlieland? Of van heeckeren op ameland?

1 like

Oh heel vet! Ik zat zelf te denken aan villa de duinen maar ook reteduur. En een eiland zijn we begin maart nog geweest dus liever in het westen dit keer

1 like

Hahah deze logica volg ik niet, ik zou het liefste elk weekend op een eiland zitten :heart_eyes:

2 likes

Ik woon in het noorden en ben zoooo vaak op alle eilanden geweest. Dat speelt wel mee denk ik haha

1 like

Ik word helemaal gek in m’n eigen appartement dus wil binnenkort een midweekje weg. Heeft iemand aanraders voor plekken waar ik in de natuur zit, maar ook ergens leuk op een terrasje kan zitten?
Liefst een appartementje in plaats van een hotel.

Heeft iemand nog tips voor een hotel/airbnb of b&b in Gelderland bij de Veluwe of bij het strand? En het liefst zoek ik iets waar je in bad kan, hoeft geen luxe bad te zijn maar gewoon een ligbad.

Ik vertrek maandag weer voor een midweekje Landal aan het Veluwemeer. Heerlijk weer hetzelfde huis als waar ik in februari ook verbleef. Villa voor 6 personen van 128 m2, voor mijn up en mijn kat. Zalig, omdat ik heel klein woon, en me altijd bewust ben van mijn bovenburen in de flat. Lekker 5 dagen rust.
Vergeet voor het gemak even dat ik voor dit geld ook een week naar Griekenland had gekund… maar ja, dat kan nu even niet :man_shrugging:

15 likes

Heeft iemand nog leuke tips voor een airbnb/ hotel in Friesland? Mijn moeder gaat daar binnenkort 2 weken heen en ik wil een weekendje in de buurt zitten

1 like

Deze kreeg ik als tip van een vriendin. Een tiny house in Zandvoort. Schijnt heel leuk te zijn, dus dacht deel hem ook nog even hier!
https://www.airbnb.nl/rooms/43720340?adults=2&check_out=2021-05-02&check_in=2021-04-30&s=13&unique_share_id=0BBCE53E-7394-4CAA-AB3F-0F73A40B0B95&_branch_match_id=921368387775133420&source_impression_id=p3_1620925461_KiSL3%2Bcdk1J%2FibrB&guests=1


Heeft iemand toevallig nog een leuke tip waar je last minute nog een leuk huisje ofso kan boeken? Vriend en ik willen volgende week wat leuks gaan doen, maar weten niet zo goed waar we moeten zoeken. Ik kom vooral sfeerloze Centerparcs en Roompot parken tegen en had toch wel zin in iets romantischer haha. Had ook al bij Natuurhuisje.nl gekeken, maar helaas ook al veel vol of niet zo lekker bereikbaar met het OV.

4 likes

Ook op airbnb gekeken? Vind ik zelf vaak sfeervoller dan centerparcs

Ja ook al wel een beetje. Alleen daar moet je wel een specifieke bestemming intypen toch? Dat is een beetje ons probleem zeg maar, we hebben geen idee waar we heen willen :sweat_smile:

Je kan ook gewoon Nederland intypen! En dan vervolgens filteren op ‘gehele ruimte’ en de prijs.

4 likes

Ik ga binnenkort voor het eerst naar Amersfoort + overnachting (al geboekt). Is er iemand die leuke tips heeft? Ben ook op zoek naar een restaurantje om 's avonds op een terras te eten (en ik wil ook de volgende dag naar Taco Bell haha). We kunnen met de auto, dus het lijkt me ook wel leuk om naar de Soesterduinen of evt. Veluwe te gaan, is dat makkelijk te doen? En waar kan ik dan het beste heen navigeren/parkeren?

1 like

Soesterduinen is heel leuk! Is ook niet heel ver van Amersfoort en ook makkelijk parkeren daar.
Woon helaas niet meer vlak naast de binnenstad zoals eerst dus ben niet zo goed meer op de hoogte welke restaurants überhaupt nog open zijn eigenlijk. Op t hof heb je verschillende restaurantjes waar je ook buiten kunt eten, je kan even op google kunnen kijken of er wat tussen zit. :blush:

1 like

Thanks! Ik dacht net inderdaad nog, ik kan jou ook nog appen haha. Restaurants/terrasjes ga ik nog even opzoeken, inderdaad een beetje lastig zien bij welke je nou buiten kunt dineren of niet.

1 like

Hahah geeft niet hoor. Hoewel ik natuurlijk wel verwacht dat je een bakkie komt doen :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Top, bedankt voor je antwoord!

1 like

Als er een beter topic voor is dan hoor ik het graag!

Maaar;

Weet iemand een bijzondere plek/voorziening om een nachtje door te brengen voor de b-day van mijn partner? Niet té duur. We hebben al eens in hotelnothotel geslapen en dan wat fantastisch! Mag overal in Nederland zijn en alles wat niet ‘normaal’ is :relaxed:

1 like