Weg in eigen land

Oh wat een goede deals! Ik kan alleen niet duidelijk zien of er altijd een bad is en ik denk dat het toch voordeliger is als je mey z’n tweeën boekt ipv alleen!

Ik ben dus opzoek naar een luxe hotel met bad in noord holland! Liefs met parkeerplaatsen. Als iemand nog aanrader heeft!

1 like

Dat is vervelend bij dat soort sites, vaak komen er allerlei toeslagen bij als je alleen gaat, loop daar zelf ook vaak tegenaan. Ik woon in Noord Holland, maar kan je geen tip geven helaas… @Sjern

Heb zelf weer een midweek Landal Veluwemeer geboekt, 2 weken terug ook geweest. Beviel zo goed, zo’n luxe huis, zalig.
Ga nu half mei van ma t/m vrijdag weer. Is geen weekendje, maar kun je wel boeken voor de weekenden.

3 likes

Wij hebben in zo’n brugwachtershuisje van SWEETS gelogeerd vannacht! Was echt super leuk, zat een terrasje bij dus lekker eten besteld en geborreld met uitzicht op het water. Wel prijzig maar voor 1 nachtje wel goed te doen (+ speciaal natuurlijk)

5 likes

Heeft er nog iemand tips voor een mooie afgelegen accommodatie voor 2 personen? Het liefst op de Veluwe of omgeving, of een andere bosrijke omgeving.

We zitten nu te kijken naar buitenplaats Beekhuizen, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik zoek volgens mij iets onmogelijks, een hotel/huisje voor 1 nacht het liefst. Als het echt heel fantastisch is, kan 2 nachten eventueel ook.

Ik zoek iets romantisch in de natuur met iets extra’s zoals jacuzzi en het liefst incl ontbijt, fietsafstand van een dorpje/stadje. Zoek me een ongeluk en kan echt niks vinden tot nu toe. Heel veel van dit soort dingen zijn minimaal voor 2 soms zelfs 3 nachten.

Heb je al op natuurhuisje gekeken en dan links selecteren op jaccuzzi?

Oeh wist niet dat die optie er was. Maar selecteer net 1 nacht, 2 volwassenen en in NL… 0 resultaten :sweat_smile: wilde trouwens ook wel een beeetje luxe verder niet in zo’n pipowagen oid. En ook geen van der valk oid (ja snappen jullie nu waarom ik niks kan vinden hahaha)

Ik kijk met je mee! Welke datum? Ik zie er 120 maar als ze allemaal bezet zijn in jouw weekend is het lastig ja

1 like

Heb je al aan een boomhut oid gedacht? Dat lijkt me ook super romantisch en leuk! Hier in de buurt Drenthe zit een landgoed/camping die ook een boomhut verhuurt. Weet niet wat verder de faciliteiten zijn trouwens :hugs:

Edit: heb het even opgezocht. De boomhut die ik bedoel, is wel alles in aanwezig. Keuken, eigen sanitair, etc. Je moet alleen wel minimaal 2 nachten zag ik

2 likes

Ohhh dan is dat het denk ik! 15 mei zat ik op te zoeken, op een zaterdag dus grote kans dat alles vol zit idd.

Lief dat je meekijkt:)

1 like

Of het ligt aan de hottub? Want zonder hottub zijn er 206 waaronder 70 luxere! Ik ga ook eens op airbnb kijken. Daar staan er voor 15 op 16 mei 75 met jaccuzzi op!

3 likes

Oooja airbnb!

Alleen heh kun je bij natuurhuisje ook zoeken op luxe dan? Ik zie dat netgens staan :nerd_face:

Nee maar je kan aan de zijkant pipowagen en camping enzo uitklikken en dan ben je al weg van de sobere dingen

2 likes

Dat is ook het hemelvaartweekend, grote kans dat het daarom dat weekend niet lukt voor één nacht.
Hopelijk vind je wat moois!

1 like

Oh haha shit dat verklaart een hoop!

1 like

Heeft iemand tips voor een overnachting in Den Bosch? En voor restaurants (mochten ze nog open gaan)/ bezienswaardigheden?

Superleuke stad!
Sowieso de Sint jan, je kunt daarbinnen een ‘kaarsje aansteken’ maar het is ook mooi om te bekijken als je er niets mee hebt.
Restaurantjes: lokaal 1650(meer culinair/asian fushion), Eetbar Dit (iets meer hip/lunchcafe) een bossche bol eten (kans dat er een rij staat bij Jan de groot, je kunt de originele bijna op ieder terrasje ook krijgen)
Wandelen: Moerputten (natuur, heel mooi met bruggetjes door een soort jungle haha)
Bekijk ook vooral de zijstraatjes van de stad voor het gevoel, allemaal leuke en hippe boetiekjes/ ambachtelijke foodtentjes etc. :slight_smile:

1 like

Ohh dankjewel! Jaa Bossche bol eten sowieso! En ik hou van Aziatisch dus die ga ik ook even checken!

1 like

Ik vond the Duke leuk!

als overnachting dan

1 like

Weet iemand een leuk huisje op een leuke camping? Ik vind campings zooo leuk maar we kunnen de caravan dit jaar niet gebruiken.