Misschien Hotel de Wolfsberg in Groesbeek? (vlakbij Nijmegen). Heb daar nog nooit overnacht, maar staat wel op mijn lijstje om nog eens heen te gaan. En een prachtige omgeving!
Een vriendin van me is hier geweest en het was echt fantastisch!!
Ik heb zelf voor mijn verjaardag twee nachten in de B&B waar ik het hierboven over had cadeau gedaan. De kamer met groot bad en infrarood sauna! Ga lekker alleen met de hond
En ik kreeg vandaag een email dat ik welkom ben bij Peis en Vree. Zo leuk!! Ik had echt gedacht dat het al vol zou zitten.
Ahhh, super leuk! Die gaat ook op m’n lijst ik zag wel dat ze nog niet heel veel recensies hadden, dus misschien bestaan ze nog niet zo lang! Wanneer ga je?
Zo, die is mooi zeg en duur. 75 euro schoonmaakkosten. Ik laat de accommodatie altijd super netjes achter dus vind dat wel een beetje veel.
@Sjern Over een maandje al, en dan denk ik er vast nog aan om terug te keren naar dit topic om te laten weten hoe het was.
Ik wil het combineren met een bezoek aan Dark Sky Park (aka sterrenkijken bij Lauwersmeer) en wellicht zoiets als Leeuwarden of zo. Afhankelijk van de maatregelen tzt.
Benieuwd hoe het was! Wij willen de hond wel mee maar niet op bed dus het liefst een ensuite kamer waarbij de hond ergens anders kan slapen dan in bed hahaha.
En die van @Twijfelaar ziet er ook top uit! Woon er alleen vlakbij dus jammer!
Ik heb ook twee nachten in de B&B in Friesland geboekt!! Ziet er heerlijk uit en was echt precies wat ik zocht @Twijfelaar ben benieuwd wat je er van gaat vinden, ik ga denk ik later dan jij.
Door jullie dit topic/deze B&B gevonden dus bedankt!
Ik ga in februari. Eerlijk, ik kijk er nu al zo naar uit. Het contact met de eigenaresse verloopt tot nu toe ook fijn.
Ja ik heb ook mailcontact met de eigenaren omdat ik wat vragen had en ze klinken zo vriendelijk!
Heb er ook megaveel zin in, lekker ontspannen in die hottub en uitstapjes maken enzo
Ik zou dit weekend gaan, maar het gaat denk ik niet door. De eigenaren lieten weten dat we er rekening mee moeten houden dat de voorspelde storm ons verblijf minder zal maken. Ontzettend attent. We mogen nog steeds komen, of ons verblijf inkorten, of een ander weekend kiezen, of annuleren, ga zo maar door. Ze hebben alle opties geboden. Ik kan er niet over uit hoe attent ik dat vind. Daarnaast vind ik het ook een beetje zielig, ze hebben hun best gedaan voor ons verblijf en nu komen we (nog) niet. Toen ik liet vallen dat we een verjaardag komen vieren hadden ze namelijk direct een gebakje geregeld. Deze mensen.
Ik had heel enthousiast voor volgende week een nachtje naar Breda geboekt samen met mijn man. Totaal niet aan carnaval gedacht. Dus nu toch maar bedenken waar we dan wel heen gaan want ik heb echt niks met carnaval. En vermoed dat het in Breda behoorlijk gevierd wordt
Breda gaat zeker los!
Ja daar was ik al bang voor! Ik was het heel blij tegen een collega aan het vertellen en vroeg me of ik daar wel aan had gedacht. Niet dus. Leuk voor de mensen in Breda dat het nu weer mag. Maar ik moet even andere locatie gaan zoeken.Lang leve het gratis annuleren!
Ah nee wat jammer maar zo attent van hun! Dan zal ik laten weten hoe ik het ga hebben en heb je het nog tegoed haha
Wanneer ga jij/jullie ongeveer? We denken er nu aan een weekend in mei te kiezen, maar misschien is eerder juist ook wel zo leuk als break tussen twee saaie werkweken in.
Om welke b&b in friesland gaat dit? Wil nu ook langs bij die lieve mensen
Ahhh super lief, maar wat jammer! Ik ga dit weekend ook naar “mijn” b&b en de eigenaresse appte dat het bad niet meer bubbeltjes, dus nu krijg ik ontbijt gratis . Ik dacht eigelijk dat dit bad sowieso al niet bubbelde, dus dat komt helemaal goed!
Ik ga zondag pas en ga wel gewoon, maar was van plan veel te wandelen, dus hoop op droge momenten!
Deze maand nog haha ik zal laten weten hoe het was!
B&B Peis en Vree heet het
Edit: We hebben definitief geannuleerd voor dit weekend maar verzetten het 100% naar een ander weekend. We hebben al wat opties doorgenomen maar ik kan nu ff niet meer helder nadenken dus we hakken later de knoop door.
Ik ben deze week dus weg geweest en het was echt zo een aanrader! We hadden de welnes kamer met 2 persoonsbubbelbad en sauna. Kamer is van alles voorzien, ontbijt was super lekker(ze had de tweede dag pannekoeken en scones gebakken!) En vlakbij allemaal wandelplekken! Het heet b&b de achterdiek!