Ik heb nog een leuke tip, zowel met als zonder kinderen. Twee jaar geleden ben ik hier een week geweest en we hebben toen zo genoten. Daarna stopte de verhuur maar zag vandaag dat ze het (volgens mij wel door andere aanbieder) weer aanbieden. Het is een huis met een eigen strandje en tuin (er stond ook een trampoline), met bos aan de voorkant. Mijn dochtertje heeft hele dagen op en in het water gespeeld. Er was ook een grote speeltuin dichtbij en animatie.
Marveld recreatie misschien?
Net niet Gelderland maar de Eemhof?
Aaaaaahhhhh jij hebt nu echt perfect weer!! Wat leuk Ik ben nu aan het bijkomen in Hof van Salland
Aaah wat chill! Hopelijk heb je het fijn gehad.
Ik zou nog even uitgebreider schrijven! We hadden inderdaad echt prachtig weer. De B&B was zo fijn, van alle gemakken voorzien en de eigenaren waren ZO LIEF hele aardige mensen. Ontbijt was megalekker, beide dagen ook veel verschillende dingen. Een avond hebben we in de hot tub gezeten onder de sterrenhemel en dat was echt een chille ervaring. Locatie was ook top! Het is lekker rustig en megadonker ‘s nachts haha. Met trein/auto kun je zo overal komen. We hebben Dokkum, Leeuwarden en Lemmer bezocht.
Echt iedereen ga hierheen (B&B Peis en Vree), het was echt heel fijn
Ahhhh echt super lief dat je zo uitgebreid een review schrijft. Het ziet er echt heerlijk uit! Ik kan er niet over uit hoeveel mazzel jullie hebben gehad met het weer.
Ik zoek een fancy restaurant met een mooi hotel om een weekendje weg te gaan. Niet in eigen stad dus geen Rotterdam.
Stad of regio maakt niet uit, het restaurant is belangrijker en mag zeker wat kosten. Heeft iemand tips?
Ik vond Strandhotel Cadzand-Bad heel leuk, daar zit ook Pure C en Blueness in en een lekkere spa
Dit is een restaurant met een Michelin ster. Met hotel erbij, in een bos!
Ja dit is een heerlijk plekje!
Wat vinden jullie de leukste vd Valk hotels qua omgeving?
De Cantharel, Van der Valk Apeldoorn is dat zo mooi qua ligging en het hotel zelf ook
Ligt eraan hoe vol het park is. Ik ben vaak naar Zandvoort geweest en daar is last minute echt helemaal niets, zeker geen vip cottages. En die gaan juist ook hard volgens mij.
Eigenlijk geldt dat vroegboeken altijd voordeliger is. Last minute zijn vaak alleen de "restjes die over zijn en dat is vaak ook helemaal niet goedkoper.
Center Parcs is ook niks voor mij haha.
Disneyland? Efteling? Slagharen?
Anders een leuke stad aandoen met een overnachting.
Gewoon even zoeken op airbnb?
Een strandhuisje in bijv Katwijk?
Of een airbnb met eigen tuintje?
Iets van Natuurhuisje? Als het vermaak ook in de buurt mag zijn ipv op een park… al zijn er geloof ik ook welchuisjes op parken
Spier