Weggeef-topic

Oeh ik zou de lip pencil wel over willen nemen! :blush:

1 like

Oeps ik zie je reactie nu pas! Als je even een pb stuurt met je adres stuur ik hem op.

1 like

Iemand die de faux Mac wil hebben?
Is amper gebruikt en toch niet echt mijn kleur.
Krijg de kleur niet echt goed op de foto, maar is beetje oud roze.

Oeh die zou ik wel graag willen hebben!

1 like

Top! Ik stuur je een dm

1 like

Iemand hier die een volkswagen Polo rijd en graag een set goeie tweedehands banden wilt hebben? 13 inch. Hoef er verder niks voor.

Heeft iemand interesse in een hele stapel oude pockets?

Ophalen in omgeving Amsterdam/Gooi

1 like

Jammer dat ik niet meer vaak in DH kom, zitten leuke tussen!

1 like

Ik heb een zara split jeans in maat 36 die te klein voor mij is. Het was niet dit artikelnummer maar volgens mij wel dezelfde broek?
Ik heb hem alleen gepast, nooit gedragen. Zit wel wat onder de stof van het te lang in mijn kamer liggen.
Ophalen in Almere (heeft de voorkeur) off tegen verzendkosten.

Ik vind hem wel kleiner dan 36 vallen. Ik heb zelf 36/38 maar deze zit écht te strak, terwijl de blauwe versie van deze broek me wel past. Dus ik zou zeggen dat je een maat 34/36 moet hebben om deze te passen.

Ik heb maat 34, zou ik deze dan passen?

Denk ik wel ja!
Zijn overigens wel lange broeken, ik ben zelf 1.74 en ik denk als je een stuk kleiner bent dat de pijpen echt over de grond slepen.

1 like

Ik ben 1.73 dus dat moet goed komen! Ik zou m graag van je overnemen.

Okay! Stuur maar een privéberichtje :slight_smile:

1 like

Mijn vriend heeft via zijn werk een luchtje gekregen als reclame voor software ofzo.
Het ruikt een beetje standaard mannelijk. Het is niet vies, maar het wordt hier niet gebruikt.
Heeft iemand anders er behoefte aan?
Ik kan het je opsturen voor 2,95 of je mag het afhalen in Hilversum.

Het heeft nog wel een leuk doosje dus je zou het eventueel cadeau kunnen geven aan een heel onoplettend iemand haha
Of misschien een jonge jongen die graag een luchtje wil

Ja weet ik zeker, er zat een boekje bij

1 like

Iemand nog interesse in deze kinderboeken?

22 likes

Geen interesse maar wat een leuke trip down memory lane dit :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Zo had de gymleraar mij een keer echt aan de kapstok gehangen toen ik 9 jaar was ofzo. Vriendinnetje had mij er weer afgehaald. Wat een klootzak was dat.

9 likes

@Elafonisi nou echt! Weet ook meteen hoe oud je ongeveer bent haha. Ik herken die boeken allemaal.
Vorig jaar was ik in de Peel voor het eerst in mijn leven en moest ik aan dat boek denken. En ook meteen aan Pjotr want die zaten in hetzelfde pakket.

8 likes

Ik wil Floortje, Ponyclub de Bokkensprong en de Carry Slee boeken wel!

Sws iedereen met oude Floortjes… lemme know

2 likes