Weggeef-topic

Ik heb eventueel wel interesse, waar is hij op te halen?

1 like

Dat is top, ik pb je even!

Haha Schrödinger’s hat

12 likes

1 like

Whuut doe je dit weg? Zo ja dan wil ik hem wel hebben haha.

3 likes

Zo mooooi! Waarom doe je die weg?!

1 like

Hahaha omdat ik een andere heb. Deze gebruikte ik vijf jaar geleden vaak en ligt dus al vijf jaar in mn kast…

@Soy.peor stuur je adres maar!

3 likes

Ik zou Chicks Love Food kookboek wel willen en de zaak Harry Q! Zou je ze ook willen verzenden?

Dit mag allemaal weg omdat ik andere producten ga gebruiken, van paula is er eentje vol en de andere nog een kwart ofzo, de janssen cosmetics zit nog een laagje in en de getinte dagcrème en lush zijn bijna vol

Het liefste iemand die alles in 1x wil overnemen maar laat het vooral weten als je heel graag 1 ding wil

Oh ik zou dit wel heel graag overnemen :blush:

3 likes

Ik zou heel graag de paula’s choice over willen nemen.

2 likes

Bij mij is @anon81733682 eerst dus ik stuur je even een berichtje

4 likes

Kan ik iemand blij maken met dit setje sieraden? Wordt verstuurd in een envelop

2 likes

Ja, mij wel! :slight_smile:

Is er iemand die ik blij kan maken met deze nieuwe, ongedragen uniqlo BH? Maat 65/70 DE meer info op de website van Uniqlo.

Hoe valt die? Ik vind het bij Uniqlo zo lastig in de schatten met die maten, 65/70 D/E ?? Is het meer 65D dan pas ik hem waarschijnlijk niet. Maar 70D of kleine E zeg maar wel denk ik. Waarom doe jij hem weg?

Maar ik denk dat ik het tegen verzendkosten wel aandurf om te proberen.

Oeps ik zou eigenlijk niks kopen de 6 weken tot het nieuwe jaar, maar ik heb eigenlijk maar één normale beha naast sportbeha’s dus ik gun mezelf wel deze uitzondering haha.

edit: oh ik lees in de reviews dat ie ook best wel padded is… Is die echt gevuld als in, een dikke laag voor extra volume? Dat wil ik eigenlijk niet… :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik vind hem groot vallen! Zowel qua cup als qua omvang. Ik heb meer een 65D/70C en daarmee krijg ik hem niet opgevuld. Ik kan hem in een PostNL brievenbusdoosje stoppen of naar een DHL servicepunt sturen, dan vallen de verzendkosten mee!

Ik heb dezelfde ervaring met bhs van uniqlo. Ik heb a en b en valt vrij groot, eerder als een B qua cup.

2 likes

Op je edit: hij is padded en op de onderste helft iets meer dan padded, maar er zit geen dik kussen in!

1 like

Sorry voor late reactie! Maar is goed! Kun je mij een DM sturen met een tikkie/betaalverzoek? Postnl brievenbuspakket voor 4,10 is prima.