Weggeef-topic

Mijn vriend heeft via zijn werk een luchtje gekregen als reclame voor software ofzo.
Het ruikt een beetje standaard mannelijk. Het is niet vies, maar het wordt hier niet gebruikt.
Heeft iemand anders er behoefte aan?
Ik kan het je opsturen voor 2,95 of je mag het afhalen in Hilversum.

Het heeft nog wel een leuk doosje dus je zou het eventueel cadeau kunnen geven aan een heel onoplettend iemand haha
Of misschien een jonge jongen die graag een luchtje wil

Ja weet ik zeker, er zat een boekje bij

1 like

Iemand nog interesse in deze kinderboeken?

22 likes

Geen interesse maar wat een leuke trip down memory lane dit :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Zo had de gymleraar mij een keer echt aan de kapstok gehangen toen ik 9 jaar was ofzo. Vriendinnetje had mij er weer afgehaald. Wat een klootzak was dat.

9 likes

@Elafonisi nou echt! Weet ook meteen hoe oud je ongeveer bent haha. Ik herken die boeken allemaal.
Vorig jaar was ik in de Peel voor het eerst in mijn leven en moest ik aan dat boek denken. En ook meteen aan Pjotr want die zaten in hetzelfde pakket.

8 likes

Ik wil Floortje, Ponyclub de Bokkensprong en de Carry Slee boeken wel!

Sws iedereen met oude Floortjes… lemme know

2 likes

Heb ook echt zin om hier wat van te lezen nu :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb een minibieb met kinderboeken, ik kan wel in de boekenkast kijken of ik iets voor je heb liggen

1 like

Ik wil graag de Ron Brandsteder en Wham platen! :smiley: Ik kan je alleen geen pb sturen

Oeh leuk! Als je Floortjes tegenkomt hoor ik het graag :blush:

2 likes

Ik heb eventueel wel interesse, waar is hij op te halen?

1 like

Dat is top, ik pb je even!

Haha Schrödinger’s hat

12 likes

1 like

Whuut doe je dit weg? Zo ja dan wil ik hem wel hebben haha.

3 likes

Zo mooooi! Waarom doe je die weg?!

1 like

Hahaha omdat ik een andere heb. Deze gebruikte ik vijf jaar geleden vaak en ligt dus al vijf jaar in mn kast…

@Soy.peor stuur je adres maar!

3 likes

Ik zou Chicks Love Food kookboek wel willen en de zaak Harry Q! Zou je ze ook willen verzenden?

Dit mag allemaal weg omdat ik andere producten ga gebruiken, van paula is er eentje vol en de andere nog een kwart ofzo, de janssen cosmetics zit nog een laagje in en de getinte dagcrème en lush zijn bijna vol

Het liefste iemand die alles in 1x wil overnemen maar laat het vooral weten als je heel graag 1 ding wil