Oh dat linkerboek lijkt mij wel interessant! Mag ik die een keer komen halen?
Ja! Stuur maar een PB’tje.
Het bovenste shirt is nog nieuw met het kaartje er aan, maat M. Gekocht voor vakantie, maar nooit gedragen.
Het gestreepte shirt heb ik 2 stuks van, allebei M, en allebei eenmaal gedragen. Ik heb in hetzelfde model en dezelfde maat ook nog 1 effen zwart shirt en 2 effen witte, maar van die shirts moet ik nog even checken of er geen gaatjes/ vlekken/wat dan ook in zitten. Zijn niet gedragen, maar wel mee geweest op vakantie en gewassen.
Iemand interesse? Hoef er alleen verzendkosten voor.
Ohh ik wil dit wel! Die met stipjes en met streepjes vind ik allebei heel leuk! Zijn het fijne shirts?
Mag ik reserve?
Ik vind het lastig te bepalen welke items nog goed genoeg zijn om weg te geven, en welke niet.
Dit is een parka van Filippa k, maat S. Hij heeft een capuchon en kan in de taille aangetrokken worden binnenin de jas. De jas is al enkele jaren door mij gedragen, heeft een vlekje op de voorkant (nog niet geprobeerd er uit te halen) en moet sowieso eens goed gewassen worden. Ik vind ‘m niet meer goed genoeg om te verkopen, maar weggooien vind ik ook zonde.
Top van Massimo Dutti, maat S. Eenmaal gedragen, zoals je kunt zien valt 1 kant van de hals naar binnen. Dit zou je op kunnen lossen door het vast te stikken. Verder een nieuwe top dus. Valt ruim.
Top van Hm in maat 38. Regelmatig (kort) gedragen naar werk, geen beschadigingen oid.
Blouse van & other stories, maat 34 maar valt erg ruim. Ook gedragen. De stof pilt een beetje bij de schouders en de onderkant van de mouwen, verder oké.
Wijd model broek van & other stories, maat 38. Klein haaltje aan de voorkant (geen gaatje in de stof), en de onderkant valt een beetje kreukelend nu. Weet niet of dat weggaat als ie gewassen heb, heb ‘m al jaren niet meer gedragen. Daarvoor een paar keer in de zomer.
Sportlegging in maat M van HM. Eenmaal gedragen, tijdens het roeien en toen zijn deze vlekken er in gekomen door het aanraken van de boot. Ook zo’n geval eigenlijk weg willen gooien, maar zonde. Weet niet of de vlekken er uit zouden gaan.
@anon50122296 @crazyplantlady
Waarschijnlijk zijn de shirts al vergeven. Als dat toch niet doorgaat, laat ik het weten.
Mag ik de Blouse van & other stories, HM top en de zwarte broek van & other stories? Voelt heel gek om er om te vragen haha, maar vind het leuke dingen!
Zou ik evt de sportlegging mogen?
Jeetje, wat een mooie smaak! Zou ik de jas en de top van Massimo Dutti mogen? Voelt een beetje raar om te vragen maar ik vind ze heel mooi haha.
@Bertie @anon81733682 @loveydovey
Sturen jullie me een bericht met jullie adres? Dan ga ik even kijken wat de verzendkosten zullen zijn
Gestuurd!
Oh het boek van Annemerel de Jongh lijkt mij wel wat!
Is goed, laat maar weten!
Is het boek van Lauren Conrad er nog? Zo ja dan heb ik wel belang erbij.
Ja, heb ze beiden nog.
Ik ben wel geïnteresseerd in Mindgym dan! Zal ik je morgen even adresgegevens pb’en? Laat maar weten wat de verzendkosten zijn en waar ik het naar kan overmaken
Prima!