Weggeef-topic

Als je het boek van Annemerel nog hebt dan zou je mij daar echt heel blij mee maken! Als je hem nog hebt dan mag je mij wel even een pb sturen met waar ik de verzendkosten heen mag overmaken.

Ik heb wel interesse in de jaarclub! :slight_smile:

Is een iemand die een tjalle en Jasper the chicken spot lamp bouwpakketje wil?

1 like

Ik heb wel interesse! Gaat het om een bouwpakket voor de gehele lamp of om alleen de pootjes?

Heeft iemand interesse in een nieuwe map of love? Zit in een mooie bus met een poster waar je landen kunt inkleuren. Er zitten ook allerlei stickers bij:
afbeelding

1 like

Als de ander hem niet wil: heel graag! Staat op mijn wishlist nl.

Ik heb 4 notitieboekjes die ik niet gebruik. Weggooien is zonde dus misschien wil iemand hier ze hebben? Alle 4 bij elkaar tegen verzendkosten? Ik twijfel of het bij elkaar door de brievenbus past gezien de ringband vrij dik is. Is er iemand die het voor 6,50 als pakket wil hebben?

De hele lamp

1 like

Dichte verpakking whey! Nogmaals, weggooien is zonde. Ik gebruik dit niet. Helaas zit er een te grote maatschep in waardoor het niet in de brievenbus past. 6,50 verzending, iemand interesse?

Ik heb wel interesse maar moet even kijken tot welke datum m’n eigen proteïne poeder nog goed is (heb nog echt een hoop liggen dus eigenlijk mag ik geen interesse hebben maar ja birthday cake klinkt tof), dus doe ik straks als ik terug ben van sporten!

Mocht @Kurisu niet meer willen, zou ik hem graag overnemen!

Dan wil ik ‘m wel! Ik zal je een pm sturen.

1 like

@Kurisu @turbs Tof! Het ligt klaar voor een van jullie :smiley:

2 likes

Okay m’n vriend verbood het me (wat logisch is want ik heb 5-6 zakken liggen en er is more on the way :see_no_evil:) dus geniet ervan @tuula! :’)

Haha oké!

@turbs Ik zal je een dm sturen

2 likes

Iemand interesse in een malm ladekast van Ikea? Is in prima staat maar het past niet bij mijn interieur.

Edit: is weg!

Waar woon je ergens?

weg

Helaas wat te ver voor mij :pensive: Maar je raakt hem hier vast kwijt :smile:

1 like

Dat gaan we hier dus niet doen. Medicijnen weggeven.