Weggeef-topic

Iemand die deze wil?

Laatst gekocht op aanraden van een vriendin maar later bleek dat ze capsules bedoelde. En dat snap ik want kreeg dit echt niet weg. Maar zonde om weg te gooien want het is zo’n veel te hip health food ding. Dus als iemand het wil stuur ik het graag op.

1 like

Oké ik probeer het gewoon.
Heb twee items die ik niet meer hoef.
Het zijn twee bustiers (geloof ik??)
Mijn vriend vindt het totaaaal niet boeiend en voor mijn eigen comfort hoef ik het ook niet aan hahaha
De eerste is een simpele van een goedkope webshop pabo ofzo… is een soort hemdje met jarretelbandjes er aan vast. Ik zou de maar niet meer weten maar ik denk S.
De tweede was aardig duur, 70 euro ofzo en heb ik besteld van Victoria’s secret. Daar zitten afneembare jarretel bandjes aan. Ik heb er voor de foto eentje aan gedaan, maar heb ze alle 4 nog. Het is best een stevig ding en heeft een soort corrigerende functie op je silhouet. Het is maat 34D dat komt overeen met s/70D/75C volgens mij. Ik heb ook nog een setje ongedragen jarretel kousen die stuur ik ook mee.

Ik weet dat tweedehands lingerie nooit echt populair is maar hier zitten dus geen onderbroekjes bij of een deel wat echt op je intieme delen komt. Misschien voor iemand die een keer zoiets wil proberen zonder gelijk een bak geld eraan uit te geven!

Foto’s

Ohja en ik verstuur gratis op mijn werk, je hebt er dus echt nul kosten aan en ik wil er gewoon graag van af.

5 likes

Aan de maat te zien zijn ze voor mij te klein. Ik vind het trouwens een goed idee dat je het hier probeert hoor!

sorry had al een pm gehad. ik ga ze beiden opsturen!

1 like

Iemand die ik hiermee kan verblijden?

Blush van Essence (alleen geswatcht), grote merkloze kwast (ongebruikt), proefje la roche posay cc creme (ongebruikt), compact powder van Flormar (kleur w08 medium peach, slechts 1x gebruikt), face en body foundation van Flormar (kleur 02 ivory, 1x een pompje uit)

en nog een foto

1 like

Ik heb wel interesse in de CC creme van la roche posay! En die compact powder is dat zo’n soort foundation poeder? Zo ja, dan heb ik daar ook wel interesse in.

Ok, leuk! Ik stuur je een dm

Ik heb een code voor een maand gratis e-books/luisterboeken via Bookchoice. Iemand interesse?

1 like

Oh ja superleuk!

Ik wil je een pb met de code sturen, maar je profiel is afgeschermd :sweat_smile:

Je kan ook pb’s sturen door direct naar je berichten te gaan en daar mijn naam in te vullen. Ik zal je een pb sturen!

1 like

Als ie up to date is, graag! Wel via verzending dan :grin:

Ik heb mijn rijbewijs nu 4 jaar. Geen idee in hoeverre dit boek dan up to date is eigenlijk… Waar kun je dat zien? Ik denk dat hij wel door de brievenbus past dus verzendkosten is dan 3,90.

Oei dat durf ik eigenlijk niet aan als ie al zo oud is (lees online dat elk jaar wel dingetjes veranderen). Sorry!!

Snap ik, geen probleem! :blush:

Ik heb een Deens kinderboekje (happy meal cadeautje). Kan ik er hier iemand blij mee maken?

1 like

Jaa! Ben Deens aan het leren haha en kan volwassen boeken nog zeker niet aan

Is er iemand die deze condooms wil? Ik heb er echt zoveel en erger me er aan haha

1 like

Gebruiken is leuker haha :stuck_out_tongue: