sorry had al een pm gehad. ik ga ze beiden opsturen!
Iemand die ik hiermee kan verblijden?
Blush van Essence (alleen geswatcht), grote merkloze kwast (ongebruikt), proefje la roche posay cc creme (ongebruikt), compact powder van Flormar (kleur w08 medium peach, slechts 1x gebruikt), face en body foundation van Flormar (kleur 02 ivory, 1x een pompje uit)
Ik heb wel interesse in de CC creme van la roche posay! En die compact powder is dat zo’n soort foundation poeder? Zo ja, dan heb ik daar ook wel interesse in.
Ok, leuk! Ik stuur je een dm
Ik heb een code voor een maand gratis e-books/luisterboeken via Bookchoice. Iemand interesse?
Oh ja superleuk!
Ik wil je een pb met de code sturen, maar je profiel is afgeschermd 
Je kan ook pb’s sturen door direct naar je berichten te gaan en daar mijn naam in te vullen. Ik zal je een pb sturen!
Ik heb mijn rijbewijs nu 4 jaar. Geen idee in hoeverre dit boek dan up to date is eigenlijk… Waar kun je dat zien? Ik denk dat hij wel door de brievenbus past dus verzendkosten is dan 3,90.
Snap ik, geen probleem! 
Ik heb een Deens kinderboekje (happy meal cadeautje). Kan ik er hier iemand blij mee maken?
Jaa! Ben Deens aan het leren haha en kan volwassen boeken nog zeker niet aan
Gebruiken is leuker haha 
ik doe het altijd zonder 
De ideale bezigheid met dit herfstweer : puzzelen!
Kan ik hier iemand mee blij maken? Ze liggen hier maar een beetje te verstoffen in de kast.
Ik heb wel interesse! Woon je toevallig in het zuiden of in Arnhem/Nijmegen?
Ah dat was wel handig om te vermelden idd haha
Ik woon in Noord-Holland, net boven Amsterdam.
dus niet heel zuidelijk 
Ik werk in Amersfoort en aankomende vrijdag in Den Bosch. 
Loveeee puzzelen maar je woont te ver weg voor mij. Wel super leuk om hier weg te geven.