Oké ik probeer het gewoon.
Heb twee items die ik niet meer hoef.
Het zijn twee bustiers (geloof ik??)
Mijn vriend vindt het totaaaal niet boeiend en voor mijn eigen comfort hoef ik het ook niet aan hahaha
De eerste is een simpele van een goedkope webshop pabo ofzo… is een soort hemdje met jarretelbandjes er aan vast. Ik zou de maar niet meer weten maar ik denk S.
De tweede was aardig duur, 70 euro ofzo en heb ik besteld van Victoria’s secret. Daar zitten afneembare jarretel bandjes aan. Ik heb er voor de foto eentje aan gedaan, maar heb ze alle 4 nog. Het is best een stevig ding en heeft een soort corrigerende functie op je silhouet. Het is maat 34D dat komt overeen met s/70D/75C volgens mij. Ik heb ook nog een setje ongedragen jarretel kousen die stuur ik ook mee.
Ik weet dat tweedehands lingerie nooit echt populair is maar hier zitten dus geen onderbroekjes bij of een deel wat echt op je intieme delen komt. Misschien voor iemand die een keer zoiets wil proberen zonder gelijk een bak geld eraan uit te geven!
Ohja en ik verstuur gratis op mijn werk, je hebt er dus echt nul kosten aan en ik wil er gewoon graag van af.