ik doe het altijd zonder
De ideale bezigheid met dit herfstweer : puzzelen!
Kan ik hier iemand mee blij maken? Ze liggen hier maar een beetje te verstoffen in de kast.
Ik heb wel interesse! Woon je toevallig in het zuiden of in Arnhem/Nijmegen?
Ah dat was wel handig om te vermelden idd haha
Ik woon in Noord-Holland, net boven Amsterdam. dus niet heel zuidelijk
Ik werk in Amersfoort en aankomende vrijdag in Den Bosch.
Loveeee puzzelen maar je woont te ver weg voor mij. Wel super leuk om hier weg te geven.
ik woon in Den Bosch en zou ze wel willen. werk je in het centrum?
Ah helaas!
Ik stuur je wel een pb
Ik heb deze een jaar terug van iemand via dit topic gekregen. Ik draag ze te weinig, dus ik hoop dat ik een van jullie er blij mee kan maken! Maat 38. Aan de zool is te zien dat ze weinig zijn gedragen
Ik zou ze heel graag willen!
Heel graag!
zou k k deze mogen hebben?
Iemand interesse in het boek van bram moscowicz tegen verzendkosten?
Ik ben daar altijd al heel benieuwd naar! Dus heel graag zelfs!
Ik heb bokshandschoenen voor beginners/mensen die niet (vaak) sparren. Roze! En een setje bandages erbij. Kan opsturen in een pakketje of ophalen in Utrecht, Nieuwegein, Breukelen, of als je precies op het juiste moment op de juiste plek bent, Hardenberg, Apeldoorn, of Gorinchem.
Oh ik heb misschien interesse, maar heb pas volgende week maandag een proefles gepland staan. Mocht je ze voor die tijd niet kwijtraken kun je me dan een berichtje sturen?
Ik wilde zeggen ja hoor, tuurlijk. Maar mezelf kennende ga ik dat dan vergeten. Kun je mij een berichtje sturen als je ze nog wil? Dan zeg ik wel of ik ze nog heb (denk het wel eigenlijk, loopt niet echt storm haha).
Graag!
Ik vind het kort zwarte jasje en de trenchcoat heel mooi (en de rest eigk ook maar das zoveel) heb je die nog :)?