Weggeef-topic

image
Ik was hebberig en dacht dat dit een mascara was. Maar het is dus om je mascara op te frissen. Ik doe dat echt nooit dus weet nu al dat het in de kast beland. Past wel door de brievenbus :slight_smile:

Oh die van miss peregrine wil ik eigenlijk wel hebben!

Oke, ik stuur je even een berichtje

Mag ik Fault in Our Stars en Me Before You?

1 like

Ik heb vorige winter deze jas bij de Pull&Bear gehaald voor €40. Maat L. Wegens kilo’s eraf, is de jas me nu echt veels te groot, maar heb ‘m maar 10x gedragen vorige winter dus hij kan makkelijk nog een paar rondes mee. Vulling is polyester, maar vond ‘m altijd heerlijk warm. Iemand die ‘m wil hebben?

Hier zie je de pasvorm wel goed, alleen de rits op deze foto is iets anders. Die van mij heeft geen rondje:

1 like

Rare vraag misschien, maar valt hij als een grote of kleine L?

Ik zou hem wel willen hebben

Hij valt wel oversized qua omvang. Mouwen en lengte is als een normale L.

@Chili als @Quinn ‘m niet wil, mag jij m hebben!

1 like

Ik denk dat ik met mijn figuur vooral een groot blok wordt in deze jas, dus van mij mag hij naar @chili

1 like

Iemand interesse in koffers?
Onderstaande is niet mijn foto ( ze staan nu nog in de berging) maar wel soortgelijke koffers

Ik heb een lichtblauwe, zelfde model als op de foto, en een felgroene met een uittrekstang.

Ophalen regio rotterdam

2 likes

Biecht: er werd hier een tijdje geleden een houten lamp aangeboden en die stond al eeuwen op mijn wishlist. Elke keer als ik in dit topic kijk denk ik: ‘jammer dat ik te laat was’. :no_mouth:

2 likes

Oh ik heb interesse! Ik stuur je en DM :slight_smile:

Ik doe mijn nagellak weg aangezien ik het tot mijn spijt nooit meer gebruik. Het gaat (na verwijderen van echt onbruikbaar) om bijna 170 flesjes.
Ik vraag alleen verzendkosten via post nl (€6,95 onverzekerd). Zou het leuk vinden
als het naar forummers gaat die het zelf willen gebruiken en liever niet als kinder make-up :sweat_smile:.
Mijn idee was, als er 3 mensen reageren, elk 50 flesjes, als er 5 liefhebbers zijn 30 per persoon.
Ik maak zelf de combinaties, dus van alles wat.
Of alles nog echt goed droogt of te dik is geworden, en/of de kleur door de jaren heen veranderd is durf ik niet te zeggen.

23 likes

Graag! :grin:

1 like

Wat een leuk idee! Ik heb ook interese :stuck_out_tongue:

1 like

Oh heel leuk. Ik wil wel :innocent::heart_eyes:

1 like

Ik heb geen interesse, maar ik wou even zeggen dat ik het super tof en lief van je vindt!
Wat een hoop nagellak. Ik denk dat je er veel meiden heel blij mee maakt!

13 likes

@anon50122296 @Kurisu @Lentex
Super, ik ga ze tussen jullie drie verdelen!
Ik moet nog wel even iets zoeken om ze te verpakken, heb zelf ooit eens kapotte flesjes thuis gekregen en dat is niet zo leuk…

@DikkeKip thanks! Ze staan hier nu maar te staan dus dat is zonde…

3 likes

I love make up mint chocolate palette paar keer gebruikt.
Elf soft luminance losse poeder
Catrice all matt 025 sand beige
Maybelline conceaoet in de kleur Tan

1 like

Iemand interesse in deze lenzen? Weet niet of het week of maandlenzen zijn. Dacht week. 4x -1 en 4x -2.