Weggeef-topic

Ja, stuur maar even een berichtje - ik kan jou er geen sturen i.v.m. verborgen profiel.

ik stuur je een pm!

niet voor niets m’n ex!!

2 likes

Gelukkig ben jij veel meer dan dat! :joy:

1 like

Misschien vindt iemand hier deze boeken leuk? Kan ze naar je opsturen!

!

Ik zou de onderste wel willen!

1 like

Mag ik powerfood van je?

1 like

Oké is goed! Als je me een pm stuurt dan kan ik je een tikkie sturen voor de verzendkosten? Het is 4 euro verzendkosten want past wel door de brievenbus!

@Lovepink hetzelfde geldt voor dat boek! :blush:

1 like

Je hebt een berichtje :blush:

1 like

Nog meer boeken. Die van Jamie passen niet door de brievenbus, die van de groene meisjes wel.

!

Zou ik die van Jamie in 15 minuten mogen?

1 like

Mag ik die van de groene meisjes?

1 like

Ja tuurlijk! Stuur maar een pm dan stuur ik je een tikkie voor de verzendkosten! Zelfde voor @Solee

1 like

@Solee Wil je het boek van de groene meisjes nog hebben? Anders wil iemand anders hem ook graag!

Hey! Is me ontgaan sorry, maar je mag hem wel aan de ander geven. :blush:

Zit nog halfvol (volle fles is 500ml), maar is niet mijn geur. Is al een aantal jaar oud, maar ruikt gewoon goed. Op te halen in Eindhoven. Per post kan ook, maar dat is iets van 7 euro.

Ik heb nog 1 kapstok over (sostrene grene). Iemand die deze wil? Misschien ophalen wel makkelijk maar verzenden kan ook.

3 likes

Eenmaal andermaal

Edit: oeps behalve die twee insectenspeldjes

5 likes

Oh wat een mooie dingen! Ik zou er wel een paar willen als je ze nog hebt.

Ik vind de ringetjes met schelpjes, die rozige ronde oorbellen (rechts van blauwe ringetjes) en die ringetjes met knopjes helemaal links (boven witte oorbellen) heel erg mooi!

Zulke leuke sieraden!! Zit er iets van zilver tussen?