@Solee Wil je het boek van de groene meisjes nog hebben? Anders wil iemand anders hem ook graag!
Hey! Is me ontgaan sorry, maar je mag hem wel aan de ander geven.
Zit nog halfvol (volle fles is 500ml), maar is niet mijn geur. Is al een aantal jaar oud, maar ruikt gewoon goed. Op te halen in Eindhoven. Per post kan ook, maar dat is iets van 7 euro.
Ik heb nog 1 kapstok over (sostrene grene). Iemand die deze wil? Misschien ophalen wel makkelijk maar verzenden kan ook.
Oh wat een mooie dingen! Ik zou er wel een paar willen als je ze nog hebt.
Ik vind de ringetjes met schelpjes, die rozige ronde oorbellen (rechts van blauwe ringetjes) en die ringetjes met knopjes helemaal links (boven witte oorbellen) heel erg mooi!
Zulke leuke sieraden!! Zit er iets van zilver tussen?
Ik heb wel interesse in de kleine gouden ringen, tweede van onder in het midden. De grote gouden ringen boven die zwarte met steentjes en de blauwe ringen met steentjes. Zou ik die misschien mogen?
Als ze er nog zijn natuurlijk
Kan ik iemand blij maken met deze haarproducten tegen verzendkosten? Het andrelon flesje en Kruidvat tube zitten nog helemaal vol (2x geprobeerd) de nexxus conditioner is halfvol ongeveer.
Ben wel geinteresseerd, maar de verzendkosten houden me tegen. Ophalen heb je liever niet?
Mag ook! In Utrecht!
Ahh jammer helaas te ver!
Iemand toevallig interesse in 2 van deze krukken?
Op te halen in Gouda of Utrecht centraal (a.s. zaterdag dan wel)
oorbellekes zijn vandaag op de post gegaan!!!
Ik heb een nationale kunst & cultuur-kaart ter waarde van €20 - die mag iemand hebben. Zelf heb ik de hele site bezocht en er is niets dat mij aanspreekt of waar ik niet met mijn museumkaart in kan. Dus is er iemand die misschien een museum op de planning heeft staan, of een theaterstuk wil gaan zien? De kaart is nog tot eind december geldig! Ik zou eerst even op de site kijken of het iets is, want het zijn niet alle theaters en musea in NL die gelden.
Edit: het is echt een cadeaukaart zoals een bol.com bon! Niet een actie o.i.d…
Ja dat lijkt mij superleuk! Heb ook al even gekeken en zie wel wat dingen die me aanspreken
Super!!! Ik kan ‘m het beste even opsturen, sommige musea moet je de kaart meenemen en dan kan het bedrag afgeschreven worden van de kaart. Morgen even adressen uitwisselen (ga nu slapen )!
Ja ik heb hem nog!
Als hier niemand voor is zijn asiels daar altijd heel blij mee. Ook met oude handdoeken trouwens!
Ik heb wel interesse! wat zijn de maten?