Weggeef-topic

Ik ben wel benieuwd naar De onbewoonbare aarde! Ik woon in de buurt. :star_struck:

Edit: I love how @ladybug @virago en ik precies andere titels hebben uitgekozen. :rofl: Ik ben trouwens semi-geïnteresseerd in De zin van het leven dus ik sta graag reserve.

2 likes

@Ladybug Dit boek heeft al iemand opgehaald, sorry!

@Twijfelaar is helemaal goed. Ik weet alleen niet hoe ik je een prive berichtje kan sturen :woozy_face:

1 like

PM!

6 cupjes, liefst ophalen in Den Haag

1 like

Ben bezig met een schoonmaak aangezien ik klein ga wonen, alles is op te halen in Noord-Brabant of eventueel omgeving Amsterdam als je nog even geduld hebt. Verzenden is ook mogelijk.

gellak

Deze box heb ik overgekocht van iemand op het forum maar ik merk dat ik er het geduld niet voor heb. Het gaat om (oudere) gellak plus alle accessoires die je kan bedenken. Verzenden heeft niet mijn voorkeur.

Bij interesse kan ik meer foto’s maken!

foto-boeken

Jaargang focus uit 2015 en het boek ‘de digitale fotografie gids’ van Michael Freeman. Vond het boek en de tijdschriften heel nuttig, maar moet inkrimpen. Er zit gebruiksschade op.

brei/haakgaren

Resten garen, ik weet de samenstelling niet omdat ik de resten ook heb gekregen van iemand. Vond het zonde om weg te gooien.

ketting

Kralenketting van ongeveer 40 cm lang.

rugzak

Pleather rugzak, nauwelijks gedragen.

2 likes

Waar in Brabant woon je? Ik heb namelijk evt wel interesse in de gellakjes! Wat voor kleuren zijn het voornamelijk?

Richting Den Bosch! Uit mijn hoofd zijn het vooral nudes, roze, wat glitters. Kon deze foto nog vinden:

Als @Boommm afziet van de gellak, heb ik interesse

Ah nice, dat zijn wel m’n kleuren! Ik PB je even!

WEG

4 boekjes van de Flow: 2 patterns books, 1 notebook en 1 boekje met natuurkaartjes.

Oh ik wil deze wel! Ik stuur je een pb!

1 like

Ik heb wel interesse in de fotografie tijdschriften en boek.
Ik werk in T., is dat toevallig in de buurt?

Als ik de goede stad in mijn hoofd heb is het niet om de hoek, 40 minuutjes rijden.

Heeft iemand interesse in dit boek? Tegen verzendkosten op ophalen in Utrecht.

haha m’n hart deed echt :arrow_heading_up: maar ik heb te recentelijk nog washitape gekocht die ik al amper gebruik maar wel echt een leuke collectie! Hoe groot is je hele collectie dan wel niet als je dit allemaal alleen al weg doet?

1 like

@DikkeKip vindt dit vast leuk!

2 likes

Never mind haha

Ohhh tof!! Wat zijn de verzendkosten?

ik moet ff proberen of ik ze zo voor elkaar krijg dat het in de brievenbus past, anders ben ik bang dat het een pakketje moet worden :frowning:

1 like

@DikkeKip super irritant maar ik krijg het niet voor elkaar met twee washi’s op elkaar bijv om het nog door de brievenbus te proppen :frowning: