Weggeef-topic

@Memoria lief van je! @anon18050057 stuur je mij een berichtje? :blush:

De verzendkosten naar Duitsland worden helaas een beetje te hoog, dus stuur maar een berichtje als je hem nog wil!

Mijn vriend wilde dit ooit ergens voor gebruiken, maar dat heeft hij nooit gedaan en nu staat het hier maar. Op te halen in Rotterdam Blijdorp

1 like

Ik heb wel interesse! In het rotan rek.

1 like

Mijn humeur :unamused:
Ophalen of verzenden, zolang ik er maar vanaf ben. Komt met bijbehorende medicatie dat eigenlijk net niet werkt, misschien heb je geluk en kun je daarnaast nog genieten van verrassingsbijwerkingen.

Geld toe is ook bespreekbaar :grimacing:

6 likes

Wat zijn de afmetingen van het tafelkleed? :blush:

1 like

Dat past helaas niet, dankjewel!

1 like

als je ook wilt verzenden dan heb ik wel interesse in het tafelkleed

3 keer gebruikt dus bijna helemaal vol! Wie maak ik hier blij mee?
Note: De pakketkosten (6.75) zijn wel voor jouw rekening.

Wil ik wel proberen!

Mocht @ABC123 uiteindelijk toch geen interesse meer hebben hou ik me aanbevolen!

Kan je mij een prive berichtje sturen? Het lukt me niet, im a noob. :’)

Als het goed is, heb je een berichtje van mij ontvangen.

1 like

Ik kan jou ook geen berichtje sturen, omdat het profiel verborgen is denk ik. :’) Als je nog interesse hebt, kan je mij dan een bericht sturen?

https://www.forumfeminarum.nl/faq

2 likes

Ik heb deze highlighter om weg te geven. Ik had een koop bui maar het is echt veel te licht voor mij.
Voor alleen de verzendkosten mag je het hebben, of ophalen in Den Haag.

1 like

Ik zou het wel willen proberen tegen verzendkosten!

1 like

Iemand nog belang bij (een van) deze boeken?
Op te halen in Rotterdam Noord

2 likes

Mag ik Nice girls tegen verzendkosten overnemen? Ben je bereid het boek op te sturen?

Ik wil Off en De Zin Van wel van je overnemen! Ik kan ze komende week komen halen? En als je Nice Girls niet verzend naar @Ladybug wil ik die ook wel :relaxed: