Weggeef-topic

Ik denk er nog even over na. Mocht iemand anders het willen, dan gaat die persoon voor :slight_smile:

1 like

Ik wil ze best wel graag hebben, er zitten er paar tussen die op oude favorieten lijken :sweat_smile:

oh oops ik heb je berichtje gemist! stond geen tag in. Zou je mij een PM willen doen als je nog interesse hebt :slight_smile: ?

Ik heb zo’n 15 verhuisdozen, op te halen in Utrecht!

Gele en blauwe nagellak, moet met led-lamp en dat had ik niet door toen ik het bestelde haha. Geel is nog dicht en blauw 1 keer mee gelakt. Tegen verzendkosten

Heb je ze nog? :innocent:

Hey! De washi uit deze doosjes gaat niet weg. Dit was een voorbeeld foto. Ik snap de verwarring. Doosje er voor heb ik weggedaan. Ik ga deze foto ook even verwijderen.

1 like

Geen probleem hoor!

Wie wil juliette had a gun - sunny side up en/of escentric molecules - escentric 04 proberen?
Ik heb deze van parfumado zo goed als vol (geloof 7 ml?)
Zelf vind ik ze echt niet lekker.

Ik heb wel interesse in Julliete has a gun

1 like

@SparklePony
@joe
Sturen jullie een berichtje?

Oeh ja wil ik wel!

1 like

Voor verzendkosten, interesse? Het liefst in een keer! Anders breng ik ze naar de kringloop.

ik zou die linkse wel willen, maar als iemand ze alledrie van je wil overnemen geef ze maar weg! :blush:

Ik wil the woman in the window wel als hij door de brievenbus past :smile:

Die vond ik zó vet

Jaa hij staat al erg lang op mijn TBR!

1 like

Is goed hoor! Hij past door de brievenbus :slight_smile: ik stuur je een PM!

@DrWrenKingston ik heb het net even geprobeerd, maar hij past er niet door…

1 like

Ah shit, waar woon je? Anders zou het nog wel via DHL kunnen die valt nog mee qua pakketkosten…

Ik woon in de kop van Noord-Holland, de kaasstad. DHL is 5 euro geloof ik. Laat maar weten, het is wel een goed boek!