Weggeef-topic

Deze zakken vegan eiwitpoeder. Soja en pea.
Mijn vriend heeft gekocht en hij lust het niet. Geen idee hoeveel eruit is, uit allebei 1 of 2 scoops denk ik.

1 like

Jaa hier zou je mij echt blij mee maken, ben al een tijdje aan het overwegen om over te stappen naar vegan eiwitpoeder haha

oke top, het is dus wel “vies” of in elk geval smaakloos.
dus wees voorbereid haha

als je mij een privebericht stuurt dan zal ik het maandag verzenden. volgens mij hebben alle pakketten tot 20 kg dezelfde prijs ongeacht het formaat dus dat komt wel goed.

Hahaha ja ik snap dat je deze weggeeft, zelfs met een liter flavour drops kreeg ik geen smaak aan deze twee :frowning: heb gevierd dat ze op waren

Ik heb the hunger games trilogie in het Engels, paperback.

Zit zo’n kartonnen doosje omheen. Mag weg tegen verzendkosten, als je het doosje niet wil kan het misschien als brievenbuspakketje.

1 like

Als je dit mengt met bijvoorbeeld havermout, proef je het dan? Ik zou ook graag op vegan eiwitpoeder willen overstappen, maar dan puur voor de eiwitten dus de smaak maakt me niet uit. Tenzij het heel vies is natuurlijk.

Weet niet, heb deze niet gehad.
Wel ooit ewrt van een ander merk en dat was écht heel vies

Ja. Ik heb deze allebei gebruikt en ze worden heel vies en klonterig in havermout. De vanille van allebei zou ik wel aanraden, maar ook niet in havermout. In yoghurt wordt 't wel best lekker, maar de naturel smaak smaakt gewoon muffig en niet lekker

1 like

en nou ophouden allemaal! honey heeft me haar adres al gestuurd en straks wil ze ze niet meer en blijf ik ermee zitten :joy: :sob: :sob:

42 likes

Ik wil de proefjes wel hebben :slight_smile:

1 like

Oh ik vind de letterbak heel leuk! Woon je toevallig in Noord Brabant?

Dan laat ik hem voorbij gaan, dankjewel! :blush:

Oeh heb je deze nog? :innocent:

Ja! Stuur maar een pb

Hoe diep is de letterbak?

Dankjewel! Dat is te ondiep waarvoor ik m in gedachten had :slight_smile:

Moet het onderste boek een harde kaft hebben om goed te blijven zitten?

Oh ziet er wel heel tof uit!

Iemand die een witte pax kast 100/239/58 wil hebben? Met komplement verdeler.
Omgeving rdam

Ik ga hem vervangen door 2x 50 cm pax

1 like

Ik zal graag de verdeler willen hebben.