Weggeef-topic

Ik vind hem ook leuk!
Ik denk met de juiste zoektermen vind je misschien zoiets wel op vinted?

Ik vind dit zo fijn moet bijna huilen :sob:
Dankjewel @Loveisafourletterword :heart:
Willen jullie updates geven?

1 like

On y va!

65 likes

Ahh succes!

1 like

Iemand in de omgeving Tilburg/Breda die een Yankee wax melt tart (of hoe heten die dingen) wil hebben? Ik heb geen idee welke geur het is, kreeg het bij mijn geurkaarsen.

1 like

Die lavalaaaamp, hysterisch. Love alle lavalampen, ik heb er nooit een gehad volgens mij. Eigenlijk best sneu voor mezelf vind ik dat. Je gunt toch ieder kind een lavalamp? En aangezien je altijd een innerlijk kind bij je draagt is een lavalamp dus geschikt voor alle leeftijden. :cowboy_hat_face:

1 like

Deze klamboe/hemeltje mag tegen verzendkosten weg! Hij is van Jollein en zo goed als nieuw. Ik houd de piekstok wel maar je kan hem altijd ophangen of voor nop een piekstok op marktplaats aanschaffen!

Hij is grijs wafelstructuur met wit.

2 likes

Oee mijn vriend wilt al lang een lava lamp! Ik zou hem graag bij je op willen halen! Kan ik hem met kerst geven. Ik kan je geen berichtje sturen, jij mij?

Graag als ie er nog is!

Zeker! Stuur je een PM.

Zeker! Ik stuur je even een dm

Kan ik iemand blij maken met deze platenspeler? Het is niet een heel best ding, vandaar dat ie gratis weg mag. Gekleurd vinyl kan ie niet aan, alleen normale en ik weet niet of de naald echt goede kwaliteit is. Ik heb de doos nog met beschermspul, dus kan m tegen verzendkosten ook versturen.

1 like

als @kreegor hem niet wil zou ik hem heel graag willen! :slight_smile: @EleanorRigby

:ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Je kunt m ophalen in Amsterdam of ik kan m versturen. Wil je me even een PB sturen met wat handig is?

Iemand hier nog interesse in een gasfornuis van een paar jaar oud, een hometrainer die al een aantal jaar oud is of 2 gebruikte banken (die er nog redelijk oké maar wel gebruikt uitzien)? Heb ook nog een witte hoge Billy boekenkast. Afhalen is een must en kan in midden Nederland. Ik kan eventueel foto’s maken :slight_smile:
Overigens moet je dan nog wel even geduld hebben, er moeten nog wat dingen uitgeruimd worden.

Ik ben wel benieuwd naar foto’s en merk van de hometrainer!

Pff, is een oudje hoor, maar als ik eraan denk zal ik morgen even kijken :slightly_smiling_face:

Heb je een foto van het gasfornuis?

Gasfornuis is nu onder voorbehoud weg :slightly_smiling_face:

WEG
Vind het zo zonde om weg te gooien. Nu gratis uiteraard :arrow_down: