Weggeef-topic

Oh dan heb ik wel interesse! Dit is het weggeef topic maar voor de zekerheid, zou je er nog iets voor willen en if yes hoeveel?

Alleen verzendkosten, dm me even!

@ellegirltalk Oh, das een goeie. Zal er even naar gaan kijken!

2 likes

Ik heb wel interesse in de hoge zwarte laarzen! Lukt helaas niet om je te dm’en

2 likes

Ik vind dit echt onwijs lief van je!

12 likes

Wat super lief :heart_eyes: Die paarse zijn echt wel heel tof!

Ik stuur je straks even een dm!

1 like

oohhh die hoge :heart_eyes: helaas een hele andere maat, maar echt lief dat je ze weggeeft!

Hey! Welk model zijn die paarse dr Martens? Op internet zie ik de smooth en daarbij staat een maat groter bestellen. Van de pascal Virginia heb ik 42… wat denk jij qua maat? Vind ze zoo tof!

mocht het qua maat met @kikker niet lukken, heb ik wel interesse in de paarse! :heart_eyes:

Oh en mn eigen toevoeging:


maat 42,5. Zijn een keertje gedragen, maar toch iets te klein

&

1 like

Het zijn de 1460 smooth maar wel de normale, niet de women versie!

Die nikes! Zijn ze al vergeven?

Nope, stuur maar een pb als je interesse hebt!

Edit: ik trek me terug, zonde van de ontzettend lieve actie als ik ze aanneem en ze niet blijk te passen! Hoop dat je de andere liefhebber er blij mee kunt maken!

Waarom gaat ie weg?

(Sorry als het me niets aangaat maar maak me een beetje zorgen met je eerdere posts deze week over 113 en suïcidale gedachten) :heart:

1 like

Oh ik zou wel willen maar ik heb een kat en denk dat dat de hamster teveel stress geeft helaas. Ik hoop dat je een goed plekje vind :heart:

ik ben wel benieuwd naar De Goede Raad en De Vrouw in de Kooi ! Passen die denk je door de brievenbus ?

Ohh ik baal zo dat ik aan de andere kant van het land woon, wou dat ik je kon helpen.
Vind het heel goed en knap van je dat je deze beslissing hebt gemaakt!

Misschien kan je in het knaagdieren topic dit berichtje ook plaatsen

Een dapper besluit van je.

Eventueel kan je ook kijken naar een opvang. In den haag zit er 1 speciaal voor knaagdieren.

De goede raad sowieso niet, De vrouw in de kooi is 3,1 cm dik dus zou misschien net passen. Kan anders ook via DHL naar een van hun punten verzenden, dan betaal je 4,50 ipv 4 euro.