Weggeef-topic

De goede raad sowieso niet, De vrouw in de kooi is 3,1 cm dik dus zou misschien net passen. Kan anders ook via DHL naar een van hun punten verzenden, dan betaal je 4,50 ipv 4 euro.

Ahh fotoshoot zie het zo voor me :rabbit:

6 likes

Oh wauw die paarse zijn zó vet! Zijn ze echt zo knal of zijn ze iets donkerder in het echt?

En ook aan @Loveisafourletterword ik ben het niet helemaal met de verhalen hierboven eens. Ik heb meerdere keren een hamster uit het asiel gehaald en ze zijn heel vriendelijk, maar ze checken totaal niet waar ie terecht komt. Ze hebben me echt niets gevraagd. En zelfs als ze het wel zouden vragen, is er geen garantie dat ie goed terecht komt natuurlijk.

Voel je niet bezwaard, ik heb er ook ooit zo voor gestaan en heb mijn ratjes toentertijd ergens “beter” ondergebracht. Ze kregen te weinig aandacht.
Vind het ook een teken van liefde. Jij gunt hem een fijn nieuw huis.

Hoe groot is je hok? En hoe oud is het beestje? Hoe is het in de omgang?

We hebben al een hamster en zit even na te denken of wij nog een plekje voor hem vrij hebben

1 like

Dit vind ik heel mooi gezegd! Soms is liefde loslaten en je hebt echt het beste met ze voor.

Ik heb helaas geen ruimte voor ze en denk niet dat het bij me past maar vind het wel een moedige beslissing.

Heb je een foto?

Maar kunnen oppakken vind ik al heel fijn bij een hamster.
Wij hebben een Syrische hamster Harry.

En we gaan even overleggen hier over eventuele adoptie

29 likes

Ja dwerghamster, dat weet ik.

Ik heb al 30 jaar hamsters (dwerg en gewoon) veel ratten, cavia,s en nu weer hamsters gehad.

Ik pb je even.

Alles in kannen en kruiken. Onze snoopy krijgt een nieuwe buurvrouw :heart_eyes: @Loveisafourletterword

129 likes

Ah wat fijn! Hij/zij gaat vast een heel mooi leven tegemoet bij jou @Madam-Mikmak en een dappere keuze @Loveisafourletterword :hearts:

20 likes

Leuk! Graag als ie er nog is

1 like

ohhh love it, maar al vergeven zie ik. waar is ie van?

1 like

Ik vind hem ook leuk!
Ik denk met de juiste zoektermen vind je misschien zoiets wel op vinted?

Ik vind dit zo fijn moet bijna huilen :sob:
Dankjewel @Loveisafourletterword :heart:
Willen jullie updates geven?

1 like

On y va!

65 likes

Ahh succes!

1 like

Iemand in de omgeving Tilburg/Breda die een Yankee wax melt tart (of hoe heten die dingen) wil hebben? Ik heb geen idee welke geur het is, kreeg het bij mijn geurkaarsen.

1 like

Die lavalaaaamp, hysterisch. Love alle lavalampen, ik heb er nooit een gehad volgens mij. Eigenlijk best sneu voor mezelf vind ik dat. Je gunt toch ieder kind een lavalamp? En aangezien je altijd een innerlijk kind bij je draagt is een lavalamp dus geschikt voor alle leeftijden. :cowboy_hat_face:

1 like

Deze klamboe/hemeltje mag tegen verzendkosten weg! Hij is van Jollein en zo goed als nieuw. Ik houd de piekstok wel maar je kan hem altijd ophangen of voor nop een piekstok op marktplaats aanschaffen!

Hij is grijs wafelstructuur met wit.

2 likes

Oee mijn vriend wilt al lang een lava lamp! Ik zou hem graag bij je op willen halen! Kan ik hem met kerst geven. Ik kan je geen berichtje sturen, jij mij?