Weggeef-topic

Ik dacht dat je een zakje kroepoek weggaf :joy:

19 likes

Interesse in Bohemian! Past het door de brievenbus denk je?

Ik heb wel interesse in de lipscrub

Oh sorry en @ferris het is al weg!

1 like

Hè? Ik begrijp je antwoord niet helemaal :wink:

Het is al weg en dat zeg ik tegen jou en Ferris tegelijk haha

1 like

Leuk topic. Heb zo veel spullen uitgezocht. Zal binnenkort hier een lijstje posten.


Kleur van die kera cream is steelgray

Op te halen in Utrecht :blush:

Jaa lekker! Woon je toevallig in Brabant?

Nee

Zijn het de echte of een ander merk? En vlakbij Rdam?

Ik stuur je een PB!

Ik deel dit ook even hier voor de borduurfans die niet in het oma-topic kijken:

Ik heb vorig jaar in de Asos advent calander een Crayola beauty face crayon in groen gekregen. Ik heb deze alleen geswatched, maar in deze kleur ga ik deze echt nooit gebruiken. Zou iemand die hier willen hebben?

Ik denk dat een vriendin van mij daar wel blij mee is!

Oh prima! Ik kan hem je toesturen, denk dat de verzendkosten zo’n 2 euro zullen zijn ofzo? DM me anders maar!

Ik heb sinds 2017 toen ik vegan werd een aantal Dr Martens achterin mn kast staan waar ik echt niet wist wat ik ermee moest doen. Wilde ze iig niet verkopen, maar over de kledingbakken hoorde ik ook telkens verhalen dat ik dacht ‘éh’ en ik vond het een raar idee dat ze dan weer doorverkocht worden voor geld. Nu zijn we dus 3,5 jaar verder en ze staan hier nog steeds dus ik ga even kijken of iemand ze hier wil en anders gaan ze toch in een bak.

Ik heb even plaatjes van internet gepakt voor de duidelijkheid want het is een beetje laat voor de foto. Met uitzondering van de hakken hebben ze wel beschadigingen aan de neus en hiel maar met wat tlc prima te doen.

Alle schoenen zijn maat 43



image

Tas is WEG!

7 likes

Omg die tas :heart_eyes: heb je die ook (en wil je die kwijt) of alleen de schoenen?

Ja, die tas doe ik ook weg

@anon76889665 ik weet niet waar je woont maar in wat steden heb je ook kledingbanken, waar mensen die zijn doorverwezen door instanties in 1x p zoveel maanden een kledingpakket krijgen! Misschien is zoiets fijner om het aan weg te geven dan in zo’n bak te gooien? Als je ze hier niet al weg krijgt!

1 like