Weggeef-topic

Ik ben graag reserve voor de pleurt t in me tassie! Die van mij is echt aan vervanging toe

1 like

Kan ik iemand hier blij mee maken? Ik ga het niet gebruiken.

Oh ik wil wel!

Top ik stuur de code naar je toe in een DM!

Edit; lukt niet, kan je mij DM-en?

Ik doe m’n lakjes weg die geen gellak zijn.
Het is zoals je ziet van alles en vooral nude bruin koraal. sommige zijn wel oud maar ze zijn allemaal nog goed als je schudt en vloeibaar.
Ik doe het weg als 1 pakketje tegen de verzendkosten van jouw keuze

Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar de perfecte nude bruin nagellak, en die van rimmel ziet er mooi uit. Welke kleur is dat?

Kan ik iemand blij maken met deze Nespresso cups? Het zijn de specials van een paar jaar geleden (confetti orangette en confetti liquorice). Ik drink geen cafeïne en m’n bezoek durft het niet aan :roll_eyes: :relaxed:

Edit: weg!

Oehh ja wil ik wel!

Oeh die zou ik wel willen proberen!

Interesse als whatsinaname ze niet wil!

Volgens mij wil zij ze niet, alleen weten hoe die ene heet haha!

Het is 500 caramel cupcake!
Mijne komt volgens mij van de Etos

Vergeven!

8 likes

Ooooh ik kan echt wel huilen hahaha. Volgend jaar gaan we onze woonkamer en keuken uitbouwen en ik ben zo’n zelfde kastje al 4x eerder tegen gekomen maar kan het nu nog nergens kwijt. Ik zie al helemaal waar het moet komen te staan in onze nieuwe grote woonkamer maar ga ook niet al maanden met dat kastje in de weg zitten :joy::sob:

Sorry, je kan hier precies niks mee maar dit soort kastjes achtervolgen me al maanden en hoe vaker ik ze zie hoe liever ik ze wil hahahaha

Ohh jammer, zou zo goed uitkomen anders! Hebben je ouders geen ruimte in de schuur ofzo? :grimacing:

Ja mag! Het loopt niet bepaald storm, heb m al in elke groepsapp die ik heb gezet maar niemand wil m haha. Ik denk dat ie geschilderd zoo leuk zou zijn, daarvoor had ik m gekocht maar kort daarna een soortgelijk kastje georven en die opgeknapt dus nu is deze over.

1 like

Nee helaas, heb zelfs geïnformeerd naar zo’n opslagbox maar werd me te prijzig voor 1 kastje hahahaha :joy:

1 like

@Maanzaad is die al weg? Anders zou ik graag tweede optie willen zijn:)

1 like

Ik heb niks meer gehoord van @Konijntje, maar als zij hem niet wil dan is ie voor jou!

1 like

Stuur je me een dm?

1 like