Weggeef-topic

Het is 500 caramel cupcake!
Mijne komt volgens mij van de Etos

Vergeven!

8 likes

Ooooh ik kan echt wel huilen hahaha. Volgend jaar gaan we onze woonkamer en keuken uitbouwen en ik ben zo’n zelfde kastje al 4x eerder tegen gekomen maar kan het nu nog nergens kwijt. Ik zie al helemaal waar het moet komen te staan in onze nieuwe grote woonkamer maar ga ook niet al maanden met dat kastje in de weg zitten :joy::sob:

Sorry, je kan hier precies niks mee maar dit soort kastjes achtervolgen me al maanden en hoe vaker ik ze zie hoe liever ik ze wil hahahaha

Ohh jammer, zou zo goed uitkomen anders! Hebben je ouders geen ruimte in de schuur ofzo? :grimacing:

Ja mag! Het loopt niet bepaald storm, heb m al in elke groepsapp die ik heb gezet maar niemand wil m haha. Ik denk dat ie geschilderd zoo leuk zou zijn, daarvoor had ik m gekocht maar kort daarna een soortgelijk kastje georven en die opgeknapt dus nu is deze over.

1 like

Nee helaas, heb zelfs geïnformeerd naar zo’n opslagbox maar werd me te prijzig voor 1 kastje hahahaha :joy:

1 like

@Maanzaad is die al weg? Anders zou ik graag tweede optie willen zijn:)

1 like

Ik heb niks meer gehoord van @Konijntje, maar als zij hem niet wil dan is ie voor jou!

1 like

Stuur je me een dm?

1 like

Wil iemand dit hebben? Weggooien vind ik zonde en de kringloop is natuurlijk dicht nu.

4 likes

Wauw wat leuk zeg! Ik zou graag de 2 “kale” bordjes wel willen hebben :heart_eyes:

Oe ja!
Mag ik de rest hebben?

Ik heb alleen die I :heart: Holland bordjes nog, wil je die hebben?

Yes!

Gratis ophalen in Den Haag of tegen verzendkosten:

(spirituele intelligentie & boeken van Astrid Holleeder zijn al weg)

3 likes

Ik heb wel interesse in de boeken van Japke en Govert (tegen verzendkosten :-))

Edit: en die van Danah

image

Ik heb twee van deze. Iemand die ze wil?

Ik ben heel goed aan het uitmesten geweest. Het volgende mag opgehaald worden in Nieuwegein of kan ik tegen verzendkosten opsturen, liefst zoveel mogelijk tegelijk!

Samenvatting

4 likes

Ik ben wel geinteresseerd in de lippenstiften en de Catrice nagellakjes! :blush:

@Mila en @pineapple sturen jullie allebei een PB’tje? Ik weet niet of je edit al was voor @mila reageerde, dus ok als ik die naar haar stuur?