Weggeef-topic

Wil iemand dit hebben? Weggooien vind ik zonde en de kringloop is natuurlijk dicht nu.

4 likes

Wauw wat leuk zeg! Ik zou graag de 2 “kale” bordjes wel willen hebben :heart_eyes:

Oe ja!
Mag ik de rest hebben?

Ik heb alleen die I :heart: Holland bordjes nog, wil je die hebben?

Yes!

Gratis ophalen in Den Haag of tegen verzendkosten:

(spirituele intelligentie & boeken van Astrid Holleeder zijn al weg)

3 likes

Ik heb wel interesse in de boeken van Japke en Govert (tegen verzendkosten :-))

Edit: en die van Danah

image

Ik heb twee van deze. Iemand die ze wil?

Ik ben heel goed aan het uitmesten geweest. Het volgende mag opgehaald worden in Nieuwegein of kan ik tegen verzendkosten opsturen, liefst zoveel mogelijk tegelijk!

Samenvatting

4 likes

Ik ben wel geinteresseerd in de lippenstiften en de Catrice nagellakjes! :blush:

@Mila en @pineapple sturen jullie allebei een PB’tje? Ik weet niet of je edit al was voor @mila reageerde, dus ok als ik die naar haar stuur?

@C3PO top, ik zet het voor je klaar! Ik ben deze week ook nog in Bilthoven, Utrecht en Almere, als dat handiger is. Anders is vrijdag ophalen prima.

@Teigetje ik zet ze voor je weg! Wil je ophalen of zal ik het opsturen?

Ik ga even overleggen! Denk dat ik het van de week wel kan ophalen :blush: ik laat het je vanavond weten, goed?

Komt goed, en anders stuur ik het op, geen probleem!

@Teigetje top! Hoor het wel.

Die heb ik net voor @C3PO weggezet, zou je samen kunnen afstemmen.

Ik PB je! Edit was idd vóór reactie @Mila

Ik doe al m’n boeken weg. Ophalen kan in Overijssel en anders tegen verzendkosten.
Heb ook nog killerbody van fajah lourens maar vergeten op de foto te zetten.

Edit: alles is weg.

Mag ik de boeken van Suzanne Vermeer, Esther Verhoef en Simone van der Vlught?

1 like

Tuurlijk! Deze bedoel je dan hé?

Leg ze voor je apart. Wil je even een pb doen?

Wil je mij een PB sturen met in welke plaats je woont? Ik woon tegen Overijssel aan, maar als het dichtbij genoeg is wil ik wel graag langskomen :blush:

1 like