@safkina Ga je voor het apparaat van @Konijntje?
het maakt me niet zoveel uit eigenlijk, was ook niet handig met ophalen omdat het een beetje uit de buurt ligt. dus het moet sowieso worden verzonden dan!
Als je 'm wilt, stuur dan maar even een pb
hoe moet dat ook alweer als iemand een privé profiel heeft???
Naar je eigen berichten gaan en dan nieuw bericht en diegene @-en.
Wie weet kan iemand dit gebruiken. Potloden, fluo markeerstiften (dunne), notitieboekje / to do lijstje
Tegen verzendkosten
Edit:
Boeken van Twilight (EN) en Hunger Games (NL)
Ohh ik zou heel graag de stiften willen overnemen, maar past het door de brievenbus toevallig?
Ja het is minder dan 3cm dik! Ik heb geen weegschaaltje op dit moment dus ik zit wel even te denken voor hoeveel ik het kan frankeren. Voor mijn gevoel weegt het echt niks dus ik kan er zo 2 of 3 postzegels op plakken a 2/3 euro.
Vlammen heb ik al maar ik mis Spotgaai nog in mijn reeks, kan me voorstellen dat je ze liever tegelijk wegdoet maar als er geen andere gegadigden zijn houd ik me aanbevolen past door de brievenbus denk ik ?
Brievenbus ben ik bang dat dat niet gaat lukken. Het boek is 3,3-3,4 cm dik ongeveer. Net niet dun genoeg helaas. Weet niet of je hem dan nog steeds wil hebben voor 6,75 verzendkosten? Die ander stop ik dan wel in zo’n ‘huisje’ in de buurt.
Graag ! Het is meer dat brievenbus makkelijker is qua verzenden (i.v.m. niet thuis hoeven zijn) maar dat is verder geen probleem. Stuur je mij een tikkie per pb ?
Oh dan heel graag! Ik DM je later vandaag ff
Voelt een beetje als inbreken in dit topic, maar ik ruil wel eens boeken met vriendinnen via de post. Als een (paperback) boek dan te dik is voor door de brievenbus stoppen we het in een stevige a4 envelop en doen we het boek er halverwege opengeslagen in. Dan past t vaak wel door de brievenbus en ik heb nog nooit een beschadigd boek ontvangen of verzonden!
ohh slim!
Als @quarterlife ze niet wil geldt dit ook voor ieder ander. Ze liggen nu in de woonkamer en hoef ze niet meer.
Oh sorry! Ik had je berichtje helemaal gemist, wat super lief! Ik vind die zwarte heel tof, maar de andere kleuren zijn niet helemaal mijn ding. Als het niet te veel moeite is zou ik die wel willen hebben, maar als iemand ze allemaal in 1 keer wilt dan is dat ook prima hoor!
oke die zwarte krijg ik wel in een brievenbuspakje @quarterlife en de rest moet in een groot pakje. stuur me maar een DM!