Weggeef-topic

Yes zijn voor jou!

Hahaha @Vaiana had nog getwijfeld of ik je zou taggen bij het oploaden! Zal ze voor je apart leggen. Oh zie je edit nu. Ja ze zijn klein. Behalve de Beauty and the beast. Die is groot.

Stuur maar even een pb of jullie willen ophalen of waar ik het naartoe kan sturen.

Ja graag! Ik wil ze wel op komen halen maar dat kan pas over 2 wkn, als je ze eerder weg wil, kun je ze dan verzenden?

Oh dat is prima hoor. Het heeft geen grote haast. Ik ben waarschijnlijk rond die dagen ook ergens in Tilburg dus dan kan ik ze ook even langsbrengen.

ja ik wil deze wel!

Hi, mag ik die platen van die bladeren?

Zeker! Stuur je een pb?

is dat hetzelfde apparaat als op de foto’s?
m’n zusje woont in amsterdam dus misschien kan zij m ophalen (of ik wanneer ik bij haar ben)
is voor mij misschien makkelijker dan overijssel

1 like

Heb je de lamp/vaas nog? Vind 'm erg leuk voor bloemen :blush:

Yes die heb ik nog!

@safkina Ga je voor het apparaat van @Konijntje?

het maakt me niet zoveel uit eigenlijk, was ook niet handig met ophalen omdat het een beetje uit de buurt ligt. dus het moet sowieso worden verzonden dan!

Als je 'm wilt, stuur dan maar even een pb

hoe moet dat ook alweer als iemand een privé profiel heeft???

Naar je eigen berichten gaan en dan nieuw bericht en diegene @-en.

afbeelding afbeelding afbeelding

Wie weet kan iemand dit gebruiken. Potloden, fluo markeerstiften (dunne), notitieboekje / to do lijstje

Tegen verzendkosten

Edit:

afbeelding afbeelding

Boeken van Twilight (EN) en Hunger Games (NL)

3 likes

Ohh ik zou heel graag de stiften willen overnemen, maar past het door de brievenbus toevallig?

Ja het is minder dan 3cm dik! Ik heb geen weegschaaltje op dit moment dus ik zit wel even te denken voor hoeveel ik het kan frankeren. Voor mijn gevoel weegt het echt niks dus ik kan er zo 2 of 3 postzegels op plakken a 2/3 euro.

Vlammen heb ik al maar ik mis Spotgaai nog in mijn reeks, kan me voorstellen dat je ze liever tegelijk wegdoet maar als er geen andere gegadigden zijn houd ik me aanbevolen :wave: past door de brievenbus denk ik ?

Brievenbus ben ik bang dat dat niet gaat lukken. Het boek is 3,3-3,4 cm dik ongeveer. Net niet dun genoeg helaas. Weet niet of je hem dan nog steeds wil hebben voor 6,75 verzendkosten? Die ander stop ik dan wel in zo’n ‘huisje’ in de buurt.

Graag ! Het is meer dat brievenbus makkelijker is qua verzenden (i.v.m. niet thuis hoeven zijn) maar dat is verder geen probleem. Stuur je mij een tikkie per pb ?