Ik wil het graag allemaal overnemen!
Edit: sorry bedoel alle make-up, niet de de haarkleuring. Is dit een probleem?
Stuur maar een pb! Wordt wel pakket post. Die flesjes passen niet door de brievenbus.
Zie net je edit, is prima past dan wel door de brievenbus.
Ik wil de haarverf wel overnemen!
Stuur maar een pb
Sorry ik had mijn bericht ge-edit dat ik alleen de make-up wil. Is dit een probleem voor jou of wil je liever alles in een keer kwijt?
Nee hoor is geen probleem
shit net te laat voor de verf
Zit echt een heule lange tijd op Attitude holland te wachten tot ze het weer hebben om te proberen. Weet 1 van jullie anders nog een plek in NL waar je het kunt krijgen?
Wil je perse dit merk als hierboven of is een ander merk ook prima?
ik zat specifiek naar deze te kijken! Ik heb directions nu zelf nog op voorraad.was benieuwd naar arctic in het algemeen ook.
Wow dat is echt bizar snel
Oh vind ik wel leuk! Zal ik je een PM sturen?
Mag ik deze?
Gouden (metaal) hanglamp kap. Je kan 'm om een peertje met koord heen hangen. Hoogte is ong 30cm en breedte ong 25 cm. Je kan m gewoon ophangen met zo’n setje van de Snoerboer. Mag wel voor verzendkosten of ophalen in Rotterdam.
Ik wil de luchtjes wel graag overnemen
Mocht iemand hiervoor spullen willen doneren:
Ik kom het graag in de regio Den Haag/Rotterdam/Zoetermeer/Delft ophalen.
Goed initiatief. Ik ben vorig jaar verhuisd en heb toen erg grondig opgeruimd, maar ik ga nogmaals even kijken of ik nog ongebruikte artikelen heb. Mocht dat zo zijn, zal ik je een privébericht sturen.
Kledingrek van de Ikea. Ophalen in Amsterdam.
De Schrijfwijzer, is dat een beetje een nieuwe versie of wat ouder? Toevallig heb ik dit boek binnenkort nodig voor mijn studie!