Weggeef-topic

Als je nog wel veel leest zou je ze kunnen ruilen in zo’n mini bieb! Pak je er een boek uit die je zelf nog niet gelezen hebt en zet je er een hiervan terug.

Is verzenden ook mogelijk?

Ohhh ik heb belang bij de boeken van Esther Verhoef “lieve mama” en “de kraamhulp”.
“toen ik je zag” van Isa Hoes.
De boeken van Saskia Noort “debt” en “de verbouwing”.

Graag tegen verzendkosten als dat kan :grinning_face_with_smiling_eyes:

–vergeven–

Ik heb hier wel interesse in! Ik stuur je even een PB!

1 like

Sorry hij is al weg! Ik zet het bij de foto’s

Prima! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kun je hier iets mee?

• tandenborstels
  • tandpasta
  • flos
  • tandenragers
  • shampoo, conditioner, douchegel, gezichtreiniging, bodylotion
  • maskertjes, proefjes

Heb nog meer, maar dan moet ik morgen even kijken.

Ik woon dichtbij Den Haag!

3 likes

Ik denk dat ze oprecht met alles blij zijn.
Het gaat natuurlijk om vrouwen die heel weinig hebben.

2 likes

Weggegeven

Interesse! Stuur je een bericht

Oeh die organizer ben ik wel geïnteresseerd in, maar ligt er even aan waar je woont of ik het op kan halen haha (want verzenden voor 7 euro vind ik weer een beetje duur)

Ik heb interesse in ‘pogingen iets van het leven te maken.’ Heb je die nog? Ik kan hem komen ophalen :slight_smile:

Ik woon in Amsterdam. Kan hem evt via dhl sturen, dan scheelt het iets qua verzendkosten?

Aah nee laat maar dan, kun je ‘m beter kwijt aan iemand die in de buurt woont denk ik :slight_smile: maar toch bedankt!

1 like

Ik dm wel even

-WEG-

Ja leuk, ik neem het graag van je over.

1 like

Aah fijn! Als je je adres en e-mailadres wilt DM’en dan breng ik het zometeen weg!

Edit: al weg!

Uit het kerstpakket van mijn vriend, maar geen ruimte voor. Kan ik hier iemand blij mee maken? Tegen verzendkosten of ophalen in het Gooi.

Glazen verzenden is op eigen risico. Ik pak het zo goed mogelijk in, maar het blijft fragiel spul natuurlijk.

1 like