Welke wil je nog van King? Ik heb Dr sleep(engels) en joyland(NL). Beide gelezen maar in goede staat!
Ik bericht je later even hierover als ik mij wat beter voel!
Jumpsuit van H&M paar jaar terug, maat 38. Ik heb nu maat 40/42 en pas deze niet. Paar keer gedragen. Is nauwsluitend. Hier heeft T.ara verb.on hem aan.
Samenvatting
https://www.instagram.com/p/p9PTT7AyOu/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=3mdi3njkz5sp
https://www.instagram.com/p/pwKlSBgyDb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=tzkm5p4bs9zh
Gele kanten jurk van H&M. Gedragen. Maatlabel is eruit, schat maat 36/kleine 38. Nauwsluitend.
Jeansshort van H&M, pas deze niet meer. Maat 38, low. Gedragen.
Jeansjasje van H&M, pas ik niet meer. Kort model. Gedragen.
Mag allemaal voor verzendkosten weg.
Prima! Stuur je een pb?
Ik heb onlangs deze bikini ontvangen via Zaful.com. Echter was een maat M mij te klein. En retourneren een bitch. Zelf draag ik broekmaat 36 (of 27 in jeans) en heb cupmaat 75C. Heb je maat 34 en cup kleiner of gelijk aan B? Dan pas je hier waarschijnlijk wel in. Vind je deze bikini ook nog een leuk? Stuur me dan een berichtje en dan ben ik al blij indien je de verzendkosten betaald!
(Wat een leuke verkooptekst )
Niet mijn maat, maar vind m wel super leuk!
De bikini is vergeven!
Ik heb wel interesse als je deze nog hebt!
Ik zou glazuur van Lisette Jonkman wel van je over willen nemen!
Ik heb eigenlijk wel interesse in alle boeken als dat zou mogen, tenzij iemand een hele grote voorkeur nog voor een heeft natuurlijk.
Ik heb wel inteersse in de hoola bronzer! Kan hij door de brievenbus?
Hele leuke dingen, zo lief dat je alles weggeeft.
Helaas niet mijn maat!
Wil iemand nog glitter iPhone hoesjes voor een iPhone 6 of 6s? Ik heb roze en goud. Ze zijn van dat buigbare silicon en zitten nog in verpakking. Heb ze van Ali of eBay of wish ofzo. Heb nu andere telefoon dus heb ze nie meer nodig.
Heel graag!! Vind dat heel mooi maar te duur altijd. Ik wacht je foto’s af:)
Is opsturen tegen verzendkosten ook een optie?
Iemand interesse in 18 rosegouden kleerhangers?
Niet gebruikt. “Oh super leuk!!! Oja maar dan moet je eigenlijk al je kleerhangers vervangen… ja maar dat is te duur. Oké dan gooi ik ze in een la.” Nu zijn we een jaar verder en liggen ze er nog.
Jaaa!