Map of love wereldkaart, kan je zelf invullen. Helemaal nieuw in koker. Verzendkosten of ophalen in Rotterdam!
Iemand interesse in een lading zegels van de Vomar? Ik heb de AZ zegels en zegels voor het servies.
MOOI! Ben ik er ook weer vanaf! haha. ik DM je!
Wauw wat een gaaf uitzicht heb je! Kijk je nog verder uit over het water?
Mwah valt mee hoor, veel industrie haha.
Maar als je goed kijkt kan je wel de I Amsterdam toren en de zuid-as spotten. Dat vind ik dan wel weer tot, haha.
Dit is trouwens mn slaapkamer

Hahaha oke dat stukje rechts is inderdaad wel gelijk het meest romantische stukje van je uitzicht ja! Maar vind het ook wel weer wat hebben, zo stedelijk!
Hahaha ja was een mooie Pinterest-lie! Was niet eens bewust, haha.
Ja tuurlijk, pm me
Heeft er iemand belang bij een fitnesshoepel. Ik heb er een keer één gekocht, maar wie probeer ik voor de gek te houden, dat ding staat al een paar jaar te verstoffen hier.
Hij kan uit elkaar worden geklikt en als pakket verstuurd worden. Hij mag weg tegen verzendkosten!
Ik heb een mail van Pathé bioscoop met een qr code voor een gratis medium popcorn en frisdrank (normaal 6,50) die je moet laten scannen aan de kassa voor eenmalig gebruik. Is er iemand die hem wil? Ik ga nooit naar de bios.
Oh! Dit zou ik heel leuk vinden!!
Leuk dat ik je er blij mee kan maken Ik stuur je even een pb!
Dit is misschien de raarste post ooit in dit topic, ik hoop niet dat ik hier nu voorgoed als één of andere weirdo bekend zal staan
Maar heeft er toevallig iemand belang bij nogal wat tampons? Ik had altijd een voorraadje liggen thuis, maar ik ben al een poosje geleden overgestapt op een menstruatiecup. Eerst dacht ik dat ze misschien nog wel eens van pas zouden komen, bijvoorbeeld in noodgevallen, maar ik heb ze niet meer aangeraakt sinds ik een cup gebruik. Ik doe er dus niks meer mee, maar ik wil ze ook niet weggooien.
Ik heb ze nog uitgeteld ook, het zijn er 86, bijna allemaal ob pro comfort, variërend van mini tot super.
Het kan gewoon als plat pakketje door de brievenbus, dus de verzendkosten zijn minimaal. Kan ik iemand hier blij mee maken?
Haha ik zat laatst aan precies hetzelfde te denken! Heb ook zo’n voorraad die ik nooit meer aanraak sinds de cup!
Ik heb ze maar bij een vriendin gedumpt haha.
Ik zou de mini wel willen hebben!
Ik wacht nog even af of er niet iemand is die ze allemaal wil hebben. Mocht dat niet het geval zijn dan stuur ik je een berichtje!
Ik heb nu even geen foto, want ik bedenk me dit op werk en wil het plaatsen voor ik het vergeet, maar ik heb zo’n soort blender over:
http://www.xenos.nl/koken-en-bakken/funcooking/blender-to-go-blauw
Mijne is groen. Ik weet niet meer waar hij van komt, maar hij doet het prima. Er zit een dekseltje met een drinkgat bij (dat ik eigenlijk nooit gebruik, ik schenk het gewoon in een beker). Handig voor smoothies, voor iets anders heb ik het nooit gebruikt. Doet het prima, maar ik heb nu zo’n foodprocessor gekocht met 2o482398 opzetstukken en deze is overbodig.
Ik kan het als pakketje verzenden (en dan betaal je de verzendkosten), of het kan worden opgepikt op station Hoorn/Alkmaar/Amsterdam Sloterijk. Ik kan vanavond nog wel foto’s plaatsen, als mensen daarin geïnteresseerd zijn.
Ik weet niet of iemand hier interesse heeft maar ik heb een code over voor een online cursus waarin je zelf games leert maken:
AND IT’S GONE
Graag als je hem nog hebt! Ik zat gisteren net te kijken voor een film bij pathè. Kan ik je hier net zoals op het oude forum een pb sturen?