Weggeef-topic

Wow wat een indrukwekkende stapel. Als ik in de omgeving woonde kwam ik je ervan verlossen!

2 likes

Ik heb op goed geluk in de sale twee body butters van de body shop gekocht met geuren die ik nog niet kende en het pakte niet goed uit :sob: Dacht nog even van oh well smeer ik mn voeten ermee in en trek ik gauw sokken aan, maar het leven is echt te kort voor geuren die je tegenstaan.
Maar misschien vindt iemand Satsuma en Cool Cucumber wel hemels ruiken? Dan wil ik er wel een pakketje van maken.

1 like

Je kan een verpleeghuis in de buurt contacteren. Bij mij op werk hebben we een bibliotheek en vragen ze geregeld oude tijdschriften voor hun collectie. Ik zou wel voor een groot woonzorgcentrum gaan.

Ah dat is nog een goeie inderdaad! Ik wil het liefst dat het wel goed terecht komt.

Als ik er niet uit kom gaan het indd op marktplaats @crazyplantlady

Ik doe wat boeken weg. Ik ben het type lezer dat de ruggen breekt dus ze zijn niet in perfecte staat, maar de letters staan er nog allemaal in. Behalve bij de Deathly Hallows, daar heb ik de epiloog uitgesneden met een stanleymes. Heb de bladzijde/trash wel nog los.
Ophalen kan in Rotterdam. Verzenden kan evt ook, maar de bovenste rij pas niet in een brievenbuspakketje.

Edit: North & South en Short Stories zijn nog over, de rest is weg. Ja, en het pastaboekje, maar die is de moeite niet waard eerlijk gezegd.

4 likes

Vijf stapelbare krukjes van de Ikea. Op één zit een vlek, dat is een flesje jodium wat is omgegaan en gaat er helaas dus ook niet meer uit (of misschien als je heel hardnekkig schoonmaakmiddel probeert dat het lukt haha). Maar het geeft niet af dus je kan er gewoon veilig op zitten! Verder in goede staat. Ophalen in Zuid-Holland.

1 like

Ik ben gek op Satsuma! Cool Cucumber ken ik niet.

Door deze reactie bedenk ik me dat (basis)scholen er ook vast gelukkig mee zullen zijn. Er is nooit genoeg knip- en knutselmateriaal. Als je hart dat aankan, zou dat dus ook nog een optie kunnen zijn @FranseKwark :grimacing:

Sorry je reactie niet gezien. De 2 linker zijn blushes en de rechter is oogschaduw. De mascara en lipsticks zijn al naar iemand anders oogesruurd

Oeh ik heb wel interesse!

Edit: lees nu de reactie van @Bertie pas :slight_smile: sorry!

1 like

Oh ik wil heel graag the Travelling Cat Chronicles! Staat al zo lang op mijn lijstje en telkens uitgeleend in de bib. Ik woon wel in België, maar betaal met liefde de verzendkosten!

1 like

Het boek is al vergeven, sorry! Zal de post even aanpassen.

Mag ik Harry Potter and the Chamber of Secrets? Dat is precies die die ik niet in mijn eerdere tweedehands set had zitten :grin:

Edit: oh nee shit, never mind. Het is toch een andere editie dan de rest van mijn set zie ik nu. Jammer!
Edit 2: zie ook dat ik niet kan lezen en dat hij sowieso al weg was. Het was nog vroeg vanochtend.

Haarproducten. Die blauwe is vol die andere twee zijn halfvol.
Graag vandaag reageren anders gooi ik het weg.

Hier heb ik er 2 van

Ook nog gevonden. Is niet meer als nieuw

Zou ik die linker 2 mogen? Woon je toevallig in Utrecht?

Is er iemand die deze old skool Rollercoaster Tycoon wil hebben?

Rituals is weg

3 likes

Ik zou die van rituals wel willen!

1 like

Oooh door jou post wil ik weer rollercoaster 2 spelen. Ik heb dat spel ook nog liggen, was dat helemaal vergeten!

Ik zou het ook wel willen spelen maar ik heb geen PC met CD ingang meer :sweat_smile:

2 likes