Weggeef-topic

Hier heb ik er 2 van

Ook nog gevonden. Is niet meer als nieuw

Zou ik die linker 2 mogen? Woon je toevallig in Utrecht?

Is er iemand die deze old skool Rollercoaster Tycoon wil hebben?

Rituals is weg

3 likes

Ik zou die van rituals wel willen!

1 like

Oooh door jou post wil ik weer rollercoaster 2 spelen. Ik heb dat spel ook nog liggen, was dat helemaal vergeten!

Ik zou het ook wel willen spelen maar ik heb geen PC met CD ingang meer :sweat_smile:

2 likes

Ik vergeet altijd dat ik geen cd-speler meer heb, had eigenlijk ook wel zin in nostalgisch mensen vermoorden met achtbanen :cry:

2 likes

@Quinoa € 9,99 bij Steam! Heb ik ook gedaan. Kan je het downloaden en geen cd nodig.

7 likes

Heel misschien zit er voor iemand iets tussen hoop ik! Maar het is vooral veel B-kwaliteit :sweat_smile:

Veel horror, maar ook een paar kinderfilms. En ja ik had een ding voor films over de Tweede Wereldoorlog :sweat_smile:

(Heeft iemand de tip waar je oude dvd’s kan doneren/recyclen? Via Google vind ik niet zoveel, of er wordt gevraagd om kwaliteitspul voor de verkoop. Of kan het gewoon bij huishoudelijk afval weggegooid worden? Misschien zet ik het gewoon hier neer in het complex voor mijn buren…)

2 likes

Ik heb ooit een doos buiten gezet met “gratis uitzoeken”, was binnen een uur leeg :slight_smile:

7 likes

Bij de kringloop zijn ze wel populair

1 like

Schoenen van Fila, maat 40. Beetje vies maar dat heb je er zo afgeveegd met een sponsje. Lopen en zitten heel lekker maar ze zijn mij helaas te groot. :frowning:

Addertje onder het gras: omdat ik inlegzooltjes draag heb ik de binnenzooltjes weggegooid. Ze zijn denk ik dus vooral geschikt voor iemand die ook inlegzooltjes draagt, of anders kan je even een paar kopen bij een schoenenwinkel. Met normale/dunne zooltjes zijn ze denk ik geschikt voor een maat 40, als je wat dikkere steunzolen heb is het denk ik meer 39,5 of een kleine 40. Mogen weg tegen verzendkosten, of ophalen in Zuid-Holland!

Poef, hij bestaat uit twee delen die je eventueel uit elkaar kan halen (zitten aan elkaar wel goed vast met een haakje dus rijden niet zomaar los). Op wieltjes, afmetingen 93x62x38 (l x b x h). De kleur is in het echt ietsje kouder, meer zoals op de close-up! Ophalen in Zuid-Holland.

2 likes

Ik ben wel geinteresseerd in de schoenen! :blush:

1 like

Is goed! Stuur maar een pm!

1 like

Edit: Alles is al weg

4 likes

Die sjaal is helemaal mijn kleur :orange_heart: Heb je die nog?

Yes, alles is er nog! Ik stuur je even een dm.

Ah, helaas alles is al opgehaald

Ziet er nog perfect uit. Nooit gebruikt:P.
Ik kan het versturen als brievenbuspakketje, dat is 4.60.

2 likes

Ik zou hem wel graag willen hebben!