Weggeef-topic

Ik wil die hyalaronzuur, niacamide en suspension wel

1 like

Het is helaas allemaal al weg

2 likes

Wat erg dacht dat ik alles nog had staan, maar heb het blijkbaar met een grote schoonmaak al weggegooid.

Heb evt ook nog een serum en crème van Paula’s choice met retinol, maar geen idee hoeveel hier nog in zit.

De dermasense is een crème met glycolzuur erin, minder dan 10% uit mijn hoofd. Het andere is amandelzuur (donker flesje), melkzuur (licht flesje) en de grote fles is glycolzuur.

Oh een olie van Paula die is denk ik nog een kwart vol.

Ik laat het aan mij voorbij gaan. Hopelijk kun je er nog iemand anders mee blij maken :slight_smile:

1 like

Hij is helaas al weg.

2 plexiglas opbergdoosjes < gereserveerd >

Set ongedragen oorknopjes, ooit gewonnen met een dobbelspel maar het is niet mijn smaak
< gereserveerd >

Ophalen in omgeving den haag/rotterdam of ik kan ze opsturen tegen verzendkosten!

1 like

Ja tuurlijk! De oorbellen bedoel je dus? Sfuur me even een pm

1 like

Mascha planner en 2x Lilylike planner. Ik heb de gebruikte pagina’s er uit gescheurd dus ze zijn niet helemaal compleet meer, maar de pagina’s zijn ongenummerd dus dat maakt niet uit!

Die met marmer heeft wel wat gebruikssporen op de kaft maar dat doet natuurlijk niet af aan de werking. :relaxed:

Oooh heel graag!

1 like

Welke wil je hebben? :relaxed: Of alle 3 haha?

Zou ik die onderste met de bloemetjes mogen als die er nog is?

Ik wacht even af welke @harrystyles wil (aangezien zij als eerste reageerde) maar anders mag je hem hebben!

Oh ik wou eigenlijk de mascha planner en die met bloemetjes :grimacing: maar anders doe ik de bovenste twee en @Elderflower de onderste!
Zijn de twee planners van lily hetzelfde van binnen? :relaxed:

IMG-20210403-WA0011
Ophalen in Heemskerk

1 like

Als dat goed is voor iedereen, dan graag! :blush:

Zeefdruk van Jeff Canham, ongeveer 45 cm bij 60 cm.

Heeft een paar jaar ingelijst bij ons in de woonkamer gehangen, maar we zijn toe aan ander uitzicht. Hij is wel een beetje verkleurd, maar wel gelijkmatig.

Tegen verzendkosten of ophalen in Zuid Holland. Het kan wel even duren voor ik hem op het postkantoor krijg!

2 likes

Ik ben geïntrigeerd! Is dit dan de strippenkaart? Hoe halen ze er een strip af? Snap er niks van haha

1 like

Graag!

Je houdt hem tegen een scanner aan en dan gaat er digitaal een strip af.
Of was je sarcastisch? :sob:

4 likes

Nee helemaal niet! Ik ken die dingen niet dus had geen idee dat er iets elektronisch in zat. Leek gewoon een normaal armbandje

2 likes