Weggeef-topic

Ik heb op zich wel interesse in de gellakjes! Die van Venalisa, zijn die een beetje bruin/roze?

1 like

Maat 37 (6,5). Ze liggen al ruim een jaar in mijn kast te verstoffen (dat zie je ook aan dat zwarte aan de binnenkant). Heb ze letterlijk nooit daadwerkelijk gedragen, zijn gewoon niet mijn ding. Voor verzendkosten of ophalen in Nijmegen.

1 like

Is er iemand die interesse heeft in één van deze kookboeken? Tegen verzendkosten kan ik ze opsturen maar kan ze in Noord-Holland ook komen brengen of je kunt ze zelf natuurlijk ophalen. :slight_smile:
20210427_124754

En ook nog deze 2 andere boeken

20210427_125007

En

20210427_125016

2 likes

Die cover van dat laatste boek :joy:

6 likes

Ik ben echt gefascineerd, want hij is van een gezonde hippie in een luie bankhanger veranderd? Zou het boek niet kopen :stuck_out_tongue:

8 likes

image

Is er toevallig iemand die handdoekzegels van de Etos heeft maar er niets mee doet? Zo ja, zou ik ze dan over mogen nemen voor een postzegelvergoeding/postzegelcode?

Ik zou nog graag 8 boekjes (= 40 zegels) willen vullen. Meer mag ook, dan kan ik gelijk washandjes erbij doen haha.

Ik ben weer opnieuw met mijn uitzet bezig. :blush:

2 likes

Hahaha ja echt he. Dit boek zat ooit in een cadeaubox. Heb ongeveer 1/3e gelezen maar het is niks voor mij. Veel te veel cringe.

Iemand die ik met deze documentaire blij kan maken? Zit nog in het plastic.

1 like

Wil iemand die over een paar maanden hoogzwanger is deze zwangerschapswinterjas hebben? Hij lijkt op de foto nogal glimmend maar hij is vrij mat. Maat S, van h&m

1 like

Niet gebruikt

1 like

Niet meer zwanger maar heb dan wel nog een mini baby. Is dit zo’n jas die je over een draagzak/doek kan dragen? Of is dat niet safe?

1 like

Oeh goede vraag! Hij heeft vooral ruimte ter hoogte van de buik natuurlijk, weet niet of anderen hier het wel weten? Ik was bevallen in de lente dus ik hoefde geen winterjas meer aan toen ik de draagzak gebruikte

Heb je deze nog?

1 like

Yes! Stuur maar pb

Hm volgens google zou het moeten kunnen. Dus tenzij een daadwerkelijke zwangere de jas wil zou ik hem graag van je overnemen :blush:

Wil iemand een Pathe Thuis code hebben? Geschikt om 1 film mee te bekijken.

2 likes

Oh ja graag!

Dan is ie gewoon voor jou hoor! Wil je me een pb sturen?

Ik stuur je even een privébericht :grinning:

1 like

Dit mag weg voor de verzendkosten van een pakketje

Het is skincare en volumepoeder. Het liefst in 1x. En er komt misschien nog wel meer bij hoor