Weggeef-topic

Iemand die een Disney knuffel wil? Ik heb Iejoor, Knorretje en Konijn. Verzenden is denk ik wel mogelijk en anders op te halen in Tilburg

Ik kan je niet dm’en, kan je mij een berichtje sturen?

Iemand behoefte aan deze kookboeken?

Oh mijn dochter heeft al een iejoor, maar ik neem ze graag over als je ze alle drie tegelijk kwijt wil! anders heel graag konijn en knorretje. Heb je een idee hoeveel de verzendkosten zullen worden?

Als jullie iejoor al hebben dan zal ik alleen Knorretje en Konijn sturen. Ik zal de verzendkosten nog even uitzoeken! En stuur je in een dm nog foto’s (:

1 like

Super! Dank je wel☺️

Iemand geinteresseerd in deze bh? Ooit goedkoop gekocht, maar past niet. Ik heb ook een maatje groter en die zit heel lekker. Dit is zogenaamd een S, maar het is eerder een x(x?)S. Mag weg tegen verzendkosten (past natuurlijk gewoon in een envelop dus zal niet veel zijn)

thumbnail_image1

Ik zou hem wel graag willen!

2 likes

Mag ik misschien dat Wannee kookboekje?

Ja stuur me een pm! Het is trouwens wel een boek van 700 pagina’s, op de foto lijkt het kleiner

1 like

Ik ben wel erg geïnteresseerd!

Huh? Ik heb je een dm gestuurd

Edit: heb hem omhoog gehaald

Cursieve tekst

Het lukt me niet om je een PM te sturen! Volgens mij omdat je profiel verborgen is!

1 like

Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?

Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.

4 likes

Of op de drie stipjes klikken en dan het vlaggetje aanklikken. De eerste optie is dan een pb sturen.

Ik heb twee kastknoppen van Zara home van zwart rookglas met goud.

5 likes

Heeft iemand hier belang bij? Mag tegen verzendkosten weg. Liefst in 1 keer
Dagcreme, 2 handcremes, bodylotion en zilvershampoo. Zilvershampoo is niet open geweest, rest mist vrijwel niks uit, hooguit een keer geprobeerd

Ik dacht eerst “wat een gigantische oorbellen” :astonished:

1 like

Maar wil je ze hebben :grin:?!!

3 likes

Ik zou deze wel willen. Heb je hem nog? :relieved: