Weggeef-topic

Ik zou hem wel graag willen!

2 likes

Mag ik misschien dat Wannee kookboekje?

Ja stuur me een pm! Het is trouwens wel een boek van 700 pagina’s, op de foto lijkt het kleiner

1 like

Ik ben wel erg geïnteresseerd!

Huh? Ik heb je een dm gestuurd

Edit: heb hem omhoog gehaald

Cursieve tekst

Het lukt me niet om je een PM te sturen! Volgens mij omdat je profiel verborgen is!

1 like

Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?

Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.

4 likes

Of op de drie stipjes klikken en dan het vlaggetje aanklikken. De eerste optie is dan een pb sturen.

Ik heb twee kastknoppen van Zara home van zwart rookglas met goud.

5 likes

Heeft iemand hier belang bij? Mag tegen verzendkosten weg. Liefst in 1 keer
Dagcreme, 2 handcremes, bodylotion en zilvershampoo. Zilvershampoo is niet open geweest, rest mist vrijwel niks uit, hooguit een keer geprobeerd

Ik dacht eerst “wat een gigantische oorbellen” :astonished:

1 like

Maar wil je ze hebben :grin:?!!

3 likes

Ik zou deze wel willen. Heb je hem nog? :relieved:

2 haarspeldjes voor balmain tegen verzendkosten. Zonder doosje denk ik echt 2 postzegels

3 likes

Kan iemand blij maken met deze Karen Millen jurk in maat 36? Ooit gekregen van iemand, met de belofte om hem zelf weer door te geven aan iemand als ik hem niet meer wilde. Uiteindelijk maar 1x aangehad, omdat maat 36 toch wel erg strak was

-weg-

2 likes

Ohh deze vind ik voor werk heel leuk! Ik ben 1,61, denk dat ie dan tot ongeveer op de knie komt of niet? En ziet er uit als een wat dikkere stof dus dat is ook ideaal haha. Zou m graag van je overnemen!

Heb je deze nog?

Ja!

Kan ik iemand blij maken met dit ding?
Heb m een hele tijd geleden besteld en had m willen retourneren want de kwaliteit is wat twijfelachtig (werkt wel), maar de retour termijn is verstreken :face_with_hand_over_mouth: heb intussen een nieuwe dus heb hier niks meer aan, dus mag voor alleen verzendkosten weg

Te koop op Bol

1 like

Sure als je me een pm stuurt met je adres ga ik t regelen! Blij dat ik er iemand gelukkig mee kan maken :partying_face: