Weggeef-topic

Wil iemand dit boek voor alleen verzendkosten? Past door de brievenbus. Ik vond het echt een dom voorspelbaar kinderverhaaltje maar het was helemaal een hype dus misschien denkt iemand hier daar anders over :poop:



Hij is wel beschadigd want ik heb hem niet zo voorzichtig aan het strand gelezen

3 likes

Ik zou hem wel willen als je het boek nog hebt!

1 like

Mag ik hem mss na jou?

Tuurlijk!

@zwaardvis geef het boek maar aan @Chili
Ik heb nog een flinke stapel liggen, dan heeft er iemand sneller plezier van!

Ahh, lief. Maar ga hem straks ik vakantie pas lezen, heb over 4 weken vakantie, dus als jij sneller bent? Anders mag jij hem na mij :blush:

Nee joh! Pak maar :slight_smile: komt goed

1 like

@Chili stuur maar een pb met je adres

1 like

Gekregen bij m’n Beautybay bestelling maar niet mijn kleur. Blush is MUA ‘Rose tea’ (nog in dichte verpakking) en lipstick is MUA ‘VIP’ (ik heb het plastic eraf gehaald maar niet geswatcht of gebruikt). Beide met ‘cruelty free’ keurmerk.

Ik ben wel geïnteresseerd in de blush & lipproduct! Ik dm je!

2 likes

Ik heb twee keer Damn Horny, het nieuwe boek van Damn Honey. Zo veel zin heb ik nu ook weer niet, haha. Dus wie een ongelezen exemplaar wil tegen verzendkosten, laat me weten!

3 likes

Ja graag!

1 like

ok, je hebt bericht!

2 likes

Ik wil hem ook wel!

Nou, ik wilde er dus ook een zelf houden en Scranton was je voor. Sorry dat mijn bericht onduidelijk was.

3 likes

Oh sorry ik las het als dat je beide exemplaren weggaf. Lees nu dat je het wel duidelijk gezegd had hoor, my bad!

2 likes

Victorias secret push up beha in maat 32 DD. Ik vind het zelf behoorlijk push up. Gekocht en nooit gedragen en nu pas ik hem niet meer. Past denk ik wel in brievenbuspost dus doe hem weg voor de verzendkosten!

Edit: is weg!

4 likes

Ik heb wel interesse! :smiley:

1 like

Ik stuur je een dm!

Er is zelfs hier ook een speciaal topic voor