Weggeef-topic

Nice! Ik “reserveer” ze. Kan ze pas morgenavond/dinsdag ochtend inpakken en bij m’n enveloppen enzo dus dan stuur ik je morgen ff een dm voor je adres is dat goed?

Anders vergeet ik het geheid haha.

Ja is helemaal prima! Thanks alvast

1 like

Ik heb een vol potje Violet en een 80% vol potje Plum van la riche directions staan, heb ze beide wel geopend om de kleur te testen. Ga ze niet meer gebruiken omdat plum naar blauw/groen vervaagt en mijn haar de blauwe kleur iets te goed vasthoudt.

Op te halen in regio Amsterdam, of tegen verzendkosten.

Ik heb 100 jaar geleden een Fletcher hotel code gekocht maar die verloopt 24 augustus en het enige weekend dat we kunnen zit al vol. Dus heeft iemand interesse? Er is weinig beschikbaar en aankomen op 10, 11, 14 en 16 t/m 21 kan sowieso niet meer. Het is voor 1 nacht en je mag hem gratis hebben.

1 like

Oh heel graag!

Ik zie dat nog niemand gereageerd heeft dus nog als tip evt: naar je verloskundige of stichting babyspullen brengen! Dan komt het goed terecht :blush:

1 like

Kun je me een pb sturen?

2 likes

Heb je deze nog?:relaxed:

Ja, heb ze beide nog

1 like

ASOS horloge. Hij loopt niet meer, denk dat het batterijtje leeg is want ligt al een paar jaar in de kast. Kan via brievenbus post verzonden worden.

1 like

Je vriend vond die zeewier creme toch zo lekker? Ik wil alle luchtjes wel overnemen!

Ja die zou ik ook wel willen! Als het niet past is een pakketje ook goed hoor

1 like

Hoeveel denk je dat shipping naar BE kost? M’n dochter zou erg blij zijn met de stabilo’s

Dan ga ik toch passen, bedankt.

Mag ik de whamisa toner en hoofdband van je overnemen?

Voor verzendkosten, hyaluronic zit halfvol en de aha bha toner voor 75%, water cream ook amper gebruikt

Oh dit zou ik graag overnemen!

1 like

Twee ace en Tate tote bags.

Hangmat nooit gebruikt

1 like

Ja, stuur maar een pm.

Kan ik iemand blij maken met een witte combi magnetron/oven/ grill van whirlpool?
Veel opties zitten erop. Hij is oud maar doet het goed.

Ophalen Rotterdam

1 like