Weggeef-topic

Welke maat is het badpak? Ik wil wel op de reservelijst :slight_smile:

Het is maat small :slight_smile:

1 like

Het is gemakkelijk uit elkaar te halen!

Edit: alles is gereserveerd

1 like

Heeft iemand hier interesse in? Ik kreeg dit ineens erbij bij mijn bestelling van prenatal maar ik heb al genoeg omslagdoeken en deze is niet mijn smaak. Mag weg voor verzendkosten of ophalen regio Breda.

Hoe kan deze niet je smaak zijn :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

27 likes

Haha ja sorry vind het te kinderachtig :joy:

Interesse in het tasje! Ik stuur je een DM

2 likes

Ik heb wel interesse in de MSM pillen. Is er een reden dat je gestopt bent met het gebruik ervan?

1 like

Ik had zelf het idee dat ik er puisten van kreeg. Maar ik ben daar sowieso wel gevoelig voor en het kan natuurlijk ook aan allerlei andere factoren gelegen hebben

1 like

Ah okay! Ik had dat met biotine haha, maar met MSM niet. Anyway het was niet gerelateerd dus ik bericht je wel gewoon even als een normaal persoon :’)

Ik heb interesse in de poster en het boek!

2 likes

Haha ik ben in de 30 en ik zou dit niet eens te kinderachtig voor mezelf vinden :joy:

13 likes

Ik vind ze heel leuk: Havainas, misschien 2 keer gedragen omdat ze gewoon twee maten te klein zijn; de Europese maat is een leugen, het is een 37/37.5 of eventueel kleine 38 max als ik het kan inschatten adhv mijn maat 39.

Voor iemand met redelijk smalle voeten, de bandjes gaan vrij strak over je voeten en het voetbed is ook vrij smal. Zwart met zilver, weegt geen kut dus ik kan het denk ik gewoon via de brievenbus opsturen gratis.

De badjes zien er nogal verfrommeld uit zo, maar als je ze aandoet ziet het er gewoon normaal uit, excuse de voet

Dat is precies mijn maat! Dus ik zou ze wel willen :grimacing:

1 like

Nice! Ik “reserveer” ze. Kan ze pas morgenavond/dinsdag ochtend inpakken en bij m’n enveloppen enzo dus dan stuur ik je morgen ff een dm voor je adres is dat goed?

Anders vergeet ik het geheid haha.

Ja is helemaal prima! Thanks alvast

1 like


Ik heb een vol potje Violet en een 80% vol potje Plum van la riche directions staan, heb ze beide wel geopend om de kleur te testen. Ga ze niet meer gebruiken omdat plum naar blauw/groen vervaagt en mijn haar de blauwe kleur iets te goed vasthoudt.

Op te halen in regio Amsterdam, of tegen verzendkosten.

Ik heb 100 jaar geleden een Fletcher hotel code gekocht maar die verloopt 24 augustus en het enige weekend dat we kunnen zit al vol. Dus heeft iemand interesse? Er is weinig beschikbaar en aankomen op 10, 11, 14 en 16 t/m 21 kan sowieso niet meer. Het is voor 1 nacht en je mag hem gratis hebben.

1 like

Oh heel graag!