Weggeef-topic

Die lijkt mij wel leuk! Ik stuur je een berichtje :slight_smile:

Ja, dat moet wel passen!

Zuiver bank 3-zits mag gelijk weg ivm verhuizen. Zitten twee vlekken op maar misschien kan een handige Harry die eruit halen want hoes kan van kussen afgehaald worden. Ik heb er altijd een deken op gehad.

3 likes

Hoe lang is de bank precies? En waar kan deze opgehaald worden?

Bank is 277 en kan opgehaald worden in almere

1 like

Waar vandaan? Ik heb wel interesse als het in de buurt is :relaxed:

1 like

Ah, jammer, is helaas te ver

1x gebruikt, daarna schoongemaakt en verder nooit meer geprobeerd haha. Past vast wel door de brievenbus

2 likes

Hier heb ik wel interesse in als het nog kan!

Deze spullen mogen weg tegen verzendkosten of ophalen in Utrecht. Liefst een aantal dingen bij elkaar.

De haarspullen zijn nog prima (allemaal halfvol). Gebruik ik niet meer sinds ik m’n haar kort geknipt heb.

Die roze dingen - WEG

Oorbellen van Hey Harper - WEG

Lush parfum - WEG

Flavourshot citrus - WEG

1 like

Ik zou graag de oorbellen van je willen overnemen :slight_smile:

2 likes

Ik wil wel graag die nagel dingen overnemen als je ze zou willen verzenden :relaxed:

1 like

@Axolotl prima! Moet even opzoek naar enveloppen en dan pb ik jullie.

2 likes

Past dat luchtje van lush denk je in een enveloppe :)? Dan zou ik hem graag overnemen!

Middelste is namaak van sun, ruikt heel lekker maar ik kwam er achter dat ik nog een volle sun heb

Ohhh, mag ik allebei de parfums? Ben al tijden op zoek naar de rechter en mijn sun is op haha.

Jahoor, je kan het ophalen in amsterdam, of zal ik het opsturen?

Ik woon in brabant dus opsturen zou wel fijn zijn! Als het niet teveel moeite is :slight_smile:

Dat is goed hoor. Ik moet even een doosje zoeken en ben nooit zo’n snelle opstuurder, maar stuur je adres maar even in dm

Kan ik hier iemand blij mee maken?
Ophalen in Twente.

2 likes