Weggeef-topic

Ik zie dat nog niemand gereageerd heeft dus nog als tip evt: naar je verloskundige of stichting babyspullen brengen! Dan komt het goed terecht :blush:

1 like

Kun je me een pb sturen?

2 likes

Heb je deze nog?:relaxed:

Ja, heb ze beide nog

1 like


ASOS horloge. Hij loopt niet meer, denk dat het batterijtje leeg is want ligt al een paar jaar in de kast. Kan via brievenbus post verzonden worden.

1 like


Refectocil is ongebruikt en colorista tube is nog voor 3/4 vol.


Het wenkbrauwpotlood van Nyx is in de kleur ash brown. Twee keer gebruikt, maar is niets voor mij. De twee onderste zijn van die dingen om je mondkapje aan vast te maken.


HEMA viltstiften, vierkant schetsboek(?) met dik zwart papier, Action kralen, Stabilo fineliners, Stabilo stiften en fineliner van Kruidvat.

2 likes

Je vriend vond die zeewier creme toch zo lekker? Ik wil alle luchtjes wel overnemen!

Haha, nee dat was iemand anders haar vriend. Ik weet even niet meer wie.

Wil je ook die van de Zeeman of dat niet? Zonder die past het door de brievenbus.

Edit: ik heb een bubbeltjes enveloppe gevonden en kan zo even bij m’n eigen brievenbus kijken of ie erdoor past :stuck_out_tongue:

1 like

Ja die zou ik ook wel willen! Als het niet past is een pakketje ook goed hoor

1 like

Hoeveel denk je dat shipping naar BE kost? M’n dochter zou erg blij zijn met de stabilo’s

Is er een Homerr-pakketpunt bij jou in de buurt? Want dan kost het €3,49. Via Mondial Relay kost het ongeveer €3,75 maar een pakketpunt en €5 voor een thuislevering.

Dan ga ik toch passen, bedankt.

Mag ik de whamisa toner en hoofdband van je overnemen?

Voor verzendkosten, hyaluronic zit halfvol en de aha bha toner voor 75%, water cream ook amper gebruikt

Ja hoor! Zou je me een berichtje willen sturen? Zoek ik zo even uit wat de verzendkosten worden.

2 likes

Oh dit zou ik graag overnemen!

1 like

Twee ace en Tate tote bags.

Hangmat nooit gebruikt

1 like

Ja, stuur maar een pm.

Kan ik iemand blij maken met een witte combi magnetron/oven/ grill van whirlpool?
Veel opties zitten erop. Hij is oud maar doet het goed.

Ophalen Rotterdam

1 like

Iemand interesse in dit boek? Ik heb van de kringloop, maar had niet door dat het om de Nederlandse versie gaat. Hij is best zwaar, afhalen kan iig in Midden Brabant

1 like