Weggeef-topic

Ik heb het gekregen, dus weet niet wat de aanschafwaarde is. Het zou een klein pakket zijn, bij PostNL kost het €9,30 om naar België te verzenden. Andere vervoerders vind ik overigens ook prima hoor, maar weet die prijzen niet.

1 like

Is het een optie voor je om met Mondial Relay te verzenden? Anders laat ik het pakket voor iemand anders!

Ja hoor, geen probleem! Stuur me even een pb met je gegevens, dan maak ik het morgen op werk meteen gereed (daar heb ik verpakkingsmateriaal etc) en geef ik hem dezelfde dag af. :ok_hand:t3:

Helemaal goed! Stuur me even een pb met je gegevens.

1 like

iemand interesse in een hele stapel flow magazines? Stickers en goodies zijn er soms wel uit, maar zijn nog prima te lezen/ mee te knutselen.
Ophalen in Den Haag

2 likes

Ik heb het even geprobeerd maar is toch niets voor mij.

Ophalen Alkmaar/Amsterdam

Ik wil deze wel proberen!

Is goed, ik stuur je een PB!

Wil iemand deze hebben? Maat S/M. Perongeluk dubbel besteld :joy: mag tegen verzendkosten weg

1 like

Iemand interesse in dit superleuke vest/jas?
Had hem op ali besteld maar is eigenlijk dezelfde als van de Zara. Hij was mij alleen te groot dus heb nog een S besteld. Sowieso leuk als hij oversized valt maar hij was voor mij net iets te oversized nu.
Mag weg voor verzendkosten!

Die lijkt mij wel leuk! Ik stuur je een berichtje :slight_smile:

Ja, dat moet wel passen!

Zuiver bank 3-zits mag gelijk weg ivm verhuizen. Zitten twee vlekken op maar misschien kan een handige Harry die eruit halen want hoes kan van kussen afgehaald worden. Ik heb er altijd een deken op gehad.

3 likes

Hoe lang is de bank precies? En waar kan deze opgehaald worden?

Bank is 277 en kan opgehaald worden in almere

1 like

Waar vandaan? Ik heb wel interesse als het in de buurt is :relaxed:

1 like

Ah, jammer, is helaas te ver

1x gebruikt, daarna schoongemaakt en verder nooit meer geprobeerd haha. Past vast wel door de brievenbus

2 likes

Hier heb ik wel interesse in als het nog kan!

Deze spullen mogen weg tegen verzendkosten of ophalen in Utrecht. Liefst een aantal dingen bij elkaar.

De haarspullen zijn nog prima (allemaal halfvol). Gebruik ik niet meer sinds ik m’n haar kort geknipt heb.

Die roze dingen - WEG

Oorbellen van Hey Harper - WEG

Lush parfum - WEG

Flavourshot citrus - WEG

1 like