Weggeef-topic

Ik zou graag de oorbellen van je willen overnemen :slight_smile:

2 likes

Ik wil wel graag die nagel dingen overnemen als je ze zou willen verzenden :relaxed:

1 like

@Axolotl prima! Moet even opzoek naar enveloppen en dan pb ik jullie.

2 likes

Past dat luchtje van lush denk je in een enveloppe :)? Dan zou ik hem graag overnemen!

Middelste is namaak van sun, ruikt heel lekker maar ik kwam er achter dat ik nog een volle sun heb

Ohhh, mag ik allebei de parfums? Ben al tijden op zoek naar de rechter en mijn sun is op haha.

Jahoor, je kan het ophalen in amsterdam, of zal ik het opsturen?

Ik woon in brabant dus opsturen zou wel fijn zijn! Als het niet teveel moeite is :slight_smile:

Dat is goed hoor. Ik moet even een doosje zoeken en ben nooit zo’n snelle opstuurder, maar stuur je adres maar even in dm

Kan ik hier iemand blij mee maken?
Ophalen in Twente.

2 likes

Oeh daar zitten veel leuke potten tussen! Zou je ze evt ook willen verzenden? Ik heb momenteel meer planten dan potten dus zou goed van pas komen haha :sweat_smile:

Haha. Ik wil het wel proberen, weet alleen dan niet zeker of ze wel heel aankomen.

Ik pb je even! :wink:

3 likes

Ik heb interesse in de 3 van de eerste foto en de linker van de derde foto. Zijn ze nog ‘vrij’?

1 like

Die zijn helaas al weg.
@C3PO die is van de Hema! Wel al een jaar geleden ongeveer gekocht.

1 like

Fitness matje

Telefoon arm houder voor hardlopen

Kan opgehaald worden in den Haag

1 like

afbeelding

Nieuwe verblik met 1 liter muurverf van S ikkens. Kleurcode is D2.23.62(volgens mij ooit hier op het forum gezien zelfs haha, maar weet niet meer bij wie). Mijn muur is in ieder geval klaar en deze is over, rendement 9-12m2. Ophalen in Breda

Edit; moeilijk om de kleur er goed op te krijgen en slechte camera, paar extra foto’s

Foto’s

afbeelding

afbeelding

4 likes

Is deze al weg?

Hittepit, nog helemaal nieuw.

3 likes

Jaa graag als die nog beschikbaar is!

1 like