Ik heb er 11, mocht je ze willen dan stuur maar een berichtje.
Ik heb 16 zegels, als iemand ze wil stuur maar een pb!
Edit: zijn weg
De actie loopt tot februari hè en is echt net begonnen. Denk dat het later dit jaar echt bij veel meer mensen is.
Ik ben idd al voorzien!!
Kan ik iemand blij maken met één (of meerdere) van deze dingen?
Een taco houder. Het is dus dat zwarte ding op de verpakking
Een lip pencil van mac (ongebruikt)
Een glitter kleurboek. Als grapje gekregen maar ik ga het nooit gebruiken.
Kan ik iemand blij maken met twee grote ongeopende potten msm pillen van H&B? Het past niet door de brievenbus in de verpakking, maar ik zou ook de pillen zonder verpakking in een brievenbusdoosje kunnen stoppen.
Oooohh heel graag! Wil het altijd al eens proberen, dus als je ze nog hebt zou ik ze graag willen hebben
Oeh ik zou de lip pencil wel over willen nemen!
Oeps ik zie je reactie nu pas! Als je even een pb stuurt met je adres stuur ik hem op.
Iemand die de faux Mac wil hebben?
Is amper gebruikt en toch niet echt mijn kleur.
Krijg de kleur niet echt goed op de foto, maar is beetje oud roze.
Oeh die zou ik wel graag willen hebben!
Top! Ik stuur je een dm
Iemand hier die een volkswagen Polo rijd en graag een set goeie tweedehands banden wilt hebben? 13 inch. Hoef er verder niks voor.
Jammer dat ik niet meer vaak in DH kom, zitten leuke tussen!
Ik heb een zara split jeans in maat 36 die te klein voor mij is. Het was niet dit artikelnummer maar volgens mij wel dezelfde broek?
Ik heb hem alleen gepast, nooit gedragen. Zit wel wat onder de stof van het te lang in mijn kamer liggen.
Ophalen in Almere (heeft de voorkeur) off tegen verzendkosten.
Ik vind hem wel kleiner dan 36 vallen. Ik heb zelf 36/38 maar deze zit écht te strak, terwijl de blauwe versie van deze broek me wel past. Dus ik zou zeggen dat je een maat 34/36 moet hebben om deze te passen.
Ik heb maat 34, zou ik deze dan passen?
Denk ik wel ja!
Zijn overigens wel lange broeken, ik ben zelf 1.74 en ik denk als je een stuk kleiner bent dat de pijpen echt over de grond slepen.
Ik ben 1.73 dus dat moet goed komen! Ik zou m graag van je overnemen.
Okay! Stuur maar een privéberichtje