Weggeef-topic

Die roze is leuk . Wat wil je ervoor?

Alleen verzendkosten is het in dit topic toch? Kan iig zo door de brievenbus.

Heb je dat fluwelen jurkje/tuniek nog :)?

Is de broek nog beschikbaar?

@Paddington @Cookiess ik heb beide nog, stuur mij maar een pb :slight_smile:

1 like

Door verhuizing kom ik ook langzaam dingen op de gekste plekken tegen, dus voor nu de dingetjes die ik nu net tegengekomen ben.
Telefoonhoesjes zijn voor iPhone 6.

Edit: Alleen de middelste nog over.

Ik vind het linker en rechter telefoonhoesje heeeel tof! Zou ik die mogen?
Jeetje, voel me een beetje opgelaten om het te vragen ofzo :see_no_evil:

Haha daar is het voor hé! Dus bij deze zijn ze voor jou :blush:
Stuur me maar een pb met je gegevens!

1 like

Ben bijna thuis, dan stuur ik je een pb!

Mag ik de haarelastiekjes als ze nog niet vergeven zijn?

Oh dit vind ik een leuk topic! Mooi idee om dingen weg te geven aan mensen die je niet kent:

Ik heb in de aanbieding:

• 5 werkboeken van Flow Magazine (zelfreflectie-achtig en denk ik echt heel leuk, maar ik denk al meer dan genoeg na)
  • Een toetsenbord met USB-aansluiting
  • Cartridges voor Canon Pixma printer

Stuur maar een pm als je interesse hebt!

Owhh ik heb wel interesse in die flow boeken! Maar ik doe de 6 weken no-buy van dit forum, dus dan voelt het als valsspelen om wel geld uit te geven aan verzendkosten haha! Is denk ik verzending in de vorm van pakket of niet? Woon je toevallig in het oosten van het land? :stuck_out_tongue:

Die flow boeken lijken me heel leuk!

Edit: @MACdonals was me net voor zie ik. Laat maar weten of je ze nog wilt met je nobuy haha! of anders delen, zodat ze wel door de brievenbus kunnen?

1 like

Ik neem aan dat dit voor mij bedoeld was?
Maar dat mag zeker! Stuur me even een pm :blush:

In Arnhem! Je kan ze gerust op komen halen!

Ik heb wel interesse in het maison scotch shirt! Ik Pm je!

Als nog niemand zich gemeld heeft, heb ik hier wel interesse in!

Is er nog vraag naar uggs?

Het gaat om de hoge baileybuttons in chestnut en chocolate, maat 38. Chestnut is enkele malen gedragen en de chocolate alleen gepast (zit wel veel zand op, dunno why). Zijn orginele uggs en je mag ze voor de verzendkosten overnemen. Zijn al wel een paar jaar oud, maar ik draag ze dus nooit.

Chestnut

Chocolate

Edit: Uggs zijn weg :blush:

2 likes

Ahh ik zou de chocolate wel willen! :slight_smile: heb zulke koude voeten altijd in de winter​:expressionless: hoe vallen ze qua maat?

Volgens mij 0,5-1 maat groter…omg hoe zat het ook alweer met uggs? Ik heb 38/39 (vaker 39) en mijn uggs zijn altijd mt 38.

Pm je mij?