Maat 48 of iets ruimer denk ik? Toen ik maat 46 had, had ik ook al de touwtjes nodig tegen het afzakken.
Oh dan verzuip ik erin, helaas. Ik moet binnenkort naar het ziekenhuis, dan is een lekkere wijde broek wel handig.
Ken dat, deze broek was een uitkomt toen ik een dazenbeet had op mijn been, waar ik blijkbaar niet tegen kan
Oeh, dazenbeten zijn sowieso nasty, als je er ook nog niet tegen kan moet dat wel helemaal de hel zijn.
Tegen verzendkosten (pakketpost), of ophalen in Eindhoven. Potten had ik in mijn fitgirl periode gekocht. Zijn tot juni 2022 goed. De chocolade is al aangebroken, is vrij zoet. De vanille is nog helemaal dicht.
Ik heb wat meubels (let even niet op de inhoud, haha)
grote mandenkast, 1 van de handgreepjes had de kat aan gekrabt dus dat heeft mn vader zelf hersteld met touw
kastje, oud van de kwantum, loopt taps toe (of af, hoe noem je dat)
ophalen in tilburg
Mocht Reisverslag van een kat nog beschikbaar zijn zou ik die wel graag willen overnemen!
Iemand interesse in dit kleed? Ik vind ‘m echt veel te groot haha. Ophalen in Den Haag of opsturen tegen verzendkosten.
Ohhh heel graag! Zal ik je een pb sturen?
Ik heb ‘m nog. Als je interesse hebt, stuur maar een berichtje
Hij is vergeven helaas.
Ik zou Damn, Honey het boek en Faq Gender graag overnemen!
Das goed, stuur maar een pbtje
Als @Pheebs terugkrabbelt wil ik ze heeel graag voor in de klas. Dat bovenste boek ga ik even opzoeken, die ken ik nog niet.
Edit: Bovenste boek is niet zo geschikt in het Engels, denk ik. Super leuk rijtje boeken wel zo!
Sorry die is al weg!
Alleen linksboven is er nog
Mocht hier niemand interesse hebben, dan kun je ook even contact opnemen met een verloskundigenpraktijk! Dit soort dingen zijn heel erg welkom voor toekomstige moeders die heel weinig te besteden hebben, verloskundigenpraktijk kan dit dan aanbieden.
Super lief dat je het weg geeft!
Wel op een bed met gouden spijlen neem ik aan?