Helemaal goed. Zal ik het verzenden of kun je het ophalen? Stuur me anders even een DM.
Oh ik heb wel interesse in easy vegan en lekker vegetarisch!
Dan zijn ze voor jou. Stuur even een DM of je wil halen of verzenden.
Iemand nog behoefte aan zegels van de AH (bestek of uitjes)? Ik doe er niets mee maar spaar ze blijkbaar automatisch!
Ik heb interesse in de bestekzegels.
Jaaa, bestek heel graag!
Ik heb 2,5 kaart bestekzegel. Je mag ze ook reserveren dan krijg je ze als je ze wil of als de actie af is.
Ik verwacht in totaal nog wel 60 zegels bij te sparen hoor!
Oh heel graag! 2,5 is voldoende hoor, de rest mag iemand anders tzt hebben
Ik heb 1,5 kaart nu nog geloof ik, stuur maar even een pb met die link (Of hier als je dat niet erg vindt) wie wil en dan stuur ik er wat door!
Heeft iemand, nou we het er toch over hebben, een foto van het kleine bestek? Ik vind het grote te groot maar het kleine hadden ze niet meer dus dat kon ik niet bekijken. Ik heb als ruil evt een foto van de lepeltjes, vorkjes en longdrinklepels haha
Ja, dat grote is groot he! Mijn vriend eet met het grote bestek en ik met het kleine.
Hieronder heb ik ze ff naast elkaar gelegd voor je.
Dankje!! Dan ga ik zeker voor de kleine!
Ja zou ik ook doen! Dat kleine is echt groot genoeg, ligt lekker in je hand ook vind ik.
Met die vork van dat grote bestek prik ik anders continu in mijn wang
Dat kleine is dus het voorgerechtenbestek?
Ja!
Goed om te weten! Had andere zonder nadenken die “normale” gehaald. Heb zelf echt babyhandjes dus kan dan deze ook beter doen.
Kinderbestek toch?
Nee er is voorgerecht hoofdgerecht én kinder
Ik spaar die bestekzegels automatisch digitaal, maar hoef ze niet. Kan je die digitale ook weggeven? Ik heb 5 volle kaarten waar ik niks mee doe.
Edit: de zegels zijn vergeven
Ja kan door het delen van een linkje door de ontvanger!