Wat vond je van dat boek (Mindgym)? Heb je er iets aan gehad?
Wat heb je hiervan nog?
Gaat het je om de bovenste stapel of de onderste? Of misschien wel allebei trouwens haha.
Tassen zijn weg!
Ja! Ik had er eerst 2, maar de zwarte heb ik nog .
Stuur maar een pb!
Heb gereageerd op je PB!
Iemand interesse in deze mokken?
Mogen weg voor verzendkosten, anders breng ik ze naar de kringloop.
Van die hele rechtse grijsblauwe zijn er 2
Ohhh nostalgie die mok van beertje Paddington! Mijn moeder had hier vroeger alles van! Ik kreeg altijd ‘poppe thee’ uit die mok! (Thee met melk en suiker haha)
Ik heb interesse in de grijsblauwe en je DH mok. Klopt het dat daar meer dan 400ml in gaat?
473 ml
Heeeeel graag! Ik dm je.
Ik heb deze muisjes als grapje gekregen maar ik heb geen kat haha. Kan ik ze aan iemand opsturen voor een kat die hier blij van wordt?
Ah, onze kat is gek op muizen! Dus graag!
PM me als je aanfoto’s wil zien! Gratic excl verzenden of ophalen in Amsterdam.
Retro wintersportjack jaren '80. Begint echt heel oud te worden, enkele naadjes van de zakken laten los, maar na een wasrondje kan ie nog wel 1 wintersport mee. Ik draag hem en ik heb maat S maar hij is enorm oversized en past sowieso ook bij maat L.
Maxi-jurk tot op de grond bij mijn lengte 1.60m. Valt mooi slank bij maat S. Ik hem laten inkorten, je kan m vast ook weer verlengen.
Hier gekocht, maar amper gedragen. Puma’s mt 38,5
Oud en afgedragen, kan nog wel als festivalschoenen. Maat 38
Gedragen, maar niet enorm veel, schijnen in de wasmachine te kunnen maar dat heb ik nooit gedurfd. Ooit custom voor mij geverfd. Maat 38, valt tikje groter.
Tas met een scheur. Love hem nog steeds maar hij moet genaaid worden en ik ben lui. Je moet dus wel handig zijn met naald en draad.
Dakine, hij kan in de was, maar stukjes van de binnenkant laten langzamerhand los dus soms zitten er korreltjes zwart aan mn spullen en ik ben dat zat haha. Maar misschien wil iemand m nog gebruiken als vieze tas voor minder nette spullen.
Ik hoop dat jullie me niet skeer vinden haha maar ik vind het zo zonde om sommige stukkige spullen weg te doen :’)
Oké, dit is misschien een beetje apart, maar ik kwam tijdens het opruimen dit epileerapparaat tegen. Ik heb deze één keer getest op mijn benen, maar ik trek het echt niet, dus ik wil er vanaf. Voelt een beetje raar om hem te verkopen though, dus als iemand hem wil hebben, let me know! De handleiding en de doos zitten er bij. Kan opgehaald worden in Amsterdam of verstuurd met pakketpost.
Ik wil m wel! Waar in amsterdam woon je?
Oost, vlakbij het Oosterpark.
Deze zijn er nog allemaal voor de liefhebber!